brunetka.
Upss. Ale późno dodaje co mi leci.:)
Dobrej nocy Wojtek.:) myk, myk.

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
Dobranoc Brunetko >;))

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

michalina
Ostanio namietnie oglądam ten serial więc wklejam z niego muzę:)Gra o tron of course;)
Podoba mi się ta muza:))

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
No nie do końca, zagram kilka nutek i znikam.:)

Fajnie,że zajrzałaś Brunetko:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Hello Michalinko.:)* Jestem.:) Ale mam dziwny dzisiaj dzień po południu zasnęłam i chwilę temu się obudziłam, kawkę piję.:)
Wiem lubisz mocno, tzn.  mocniejsze bity.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Hej Wojtek.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
Dobry wieczór Brunetko >;)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Dobry wieczór Wojtku.:)  Oglądałam Piratów z Karaibów.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
A za mną chodzą skrzypce, pamiętam że grałaś kiedyś Brunetko >;)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
I nadal gram tylko od czasu do czasu ,lubię skrzypce, jak raz się nauczysz gry jest niemożliwe aby zapomnieć.:)
A Ty masz gitarę gdzieś na poddaszu i obrasta w kurz.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
Nawet struny kupiłem ale jakoś nastroju nie mam a palce zmiękły.

[...]

Brunetko,to fajny,dynamiczny kawałek:))
Ty pospałaś po południu a ja się teraz zrobiłam mega śpiąca:))
Obejrzałam sobie jeszcze na niebie koniunkcję Wenus z Jowiszem i mocno świecący Księżyc:))
Wenus świeci najjaśniejszym blaskiem:))

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

michalina
Vanessa Mae:)Uwielbiam:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Michalinko co Ty tam widzisz na niebie  bo u mnie ciemno i głucho nic nie ma, księżyc zgasł a o gwiazdach można tylko pomarzyć.:) No kurcze wyspałam sie to teraz trochę pobuszuję.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
No to czas żeby to zmienić na chłopaka z gitarą.:)
A opuszki z czasem dostosują się do strun.:)
Lubiłam i lubię Tinę.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
Lubisz Brunetko Poezje Śpiewaną?

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Nie bardzo ,poezja śpiewana nie jest zła , ale nie dla mnie.:)
Jakoś smęci , jakoś tak to się pisze.

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)