Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
No nie do końca, zagram kilka nutek i znikam.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Noc jeszcze młoda Brunetko >;)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Dla mnie jeszcze młoda godzina ,ale Ty Wojtek jutro idziesz do pracy ,czy coś pomyliłam?

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Dobranoc Brunia. Dobranoc Wojtek...

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Dobranoc Ami.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Dobranoc Andrzeju :)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Wojtek posłuchaj tej piosenki , cudna i ten koń jest Shani zobacz jak on za nią chodzi podobnie jak mój mnie nie opuszcza jak jestem w stadninie, ech cudnie.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Lubię te piosenkę.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Ale konie są różne Brunetko i te narowiste czasami gryzą :) albo kombinują jak przydeptać lub przycisnąć że tak niby przypadkiem i się od siebie potrafią nauczyć w "hotelu koni" pani trenerka mówiła że konie to jak dzieci przekleństw, złego się szybko uczą >;)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Zapachniało wakacjami Brunetko >;))

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Zgadza się konie maja swoje humory .ale tak jak ułożysz konia taki jest, mój jest spokojny ,łagodny i w ogóle kochany.:)
To też moja którą lubię .:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Do wakacji jeszcze trochę trzeba poczekać, ja czekam na wiosnę.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Kolegę kiedyś koń zdjął, przebiegł pod gałęzią i jeździec na ziemi, ledwo stopy ze strzemion wysunął a walnął że ze 20 minut się zbierał. Nie zawsze jest fajnie Brunetko >;) A jak się nie ma swojego konia to wychowywać trudno. Teraz na jakieś zawody się szykują, to nerwowo >;))

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

brunetka.
Ale jak to na konia narwanego nikt w stadninie nie pozwoli wsiąść, facet ma szczęście że nie skręcił karku podczas zrzutki i upadku. ale to upadł ktoś kto jeżdźi już konno?

Re: Nocny mark dziś jestem.:)

Lothar.
Każdy był na ziemi, ale trzeba zaraz siadać żeby się nie bać. Mój śp Dziadek znał konie a i tak długo utykał jak koń mu nadepnął na stopę. Kto jeździ to ma przygody i toczek się przydaje choć widziałem takie kaski >;)

12345