Jesień...

Re: Jesień...

Imli-li ☼
pozostało nam na razie mieć marzenia Kochanie ja nie myślę tak daleko do przodu  nie będę marudziła  chyba nie kupiłabym żadnego pojazdu  wnusiowi  choćby dorosłemu  chyba ze strachu  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
pozostało nam na razie mieć marzenia Kochanie ja nie myślę tak daleko do przodu  nie będę marudziła  chyba nie kupiłabym żadnego pojazdu  wnusiowi  choćby dorosłemu  chyba ze strachu  Buziak
Hm...W dzisiejszych czasach, potrzebne jest auto. Jak nie na benzynę, to chociaż elektryczne. Jak czytałem na web. de , jeden z polityków w Niemczech zażądał zlikwidowania wszystkich aut benzynowych do 2035 roku, oj będzie się działo...Hehehe...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
ciekawa perspektywa samochody na prąd  tam gdzie syn mieszka po prawie każdym domem jest  specjalne  duże gniazdo  do ładowania samochodów elektrycznych  nie pytałam na czym polega opłata jeśli ktoś podłączy auto  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
No nie Kotuś, nie można auta ładować z czyjegoś gniazdka, hehehe. Ale takie naładowane auto ma zasięg już do 600km, czyli trochę starcza. A jak się jest w trasie. To już na każdej stacji benzynowej można ładować. Jest to ładowanie "szybkie". Czyli przyjeżdżasz sobie na stację, ładujesz. I zanim coś zjesz, czy wypijesz, auto już jest naładowane. Przejdziemy się na jednego Kotuś? Hm?...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
chodźmy Kochanie Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
chodźmy Kochanie Buziak
Idziemy Kotuś...Buziak.

Re: Jesień...

Amigoland
Hm. Jutro zaś pod górkę Kotuś. Dobranoc Kochanie...Spokojnych snów...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje do jutra  Buziak pa

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje do jutra  Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Jesień...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Dzisiaj był ładny dzień. Chociaż rano tylko +4 stopnie. Za to po południu...+17 i słonecznie...

Re: Jesień...

Imli-li ☼
cześć Kochanie  ja miałam ponuro bez słonka  pod wieczór zaczęło padać i tak jest do tej pory  chyba ochłodziło się  czuję w domku   grzejniki można już odkręcać   działają nie odkręcam na razie nie jest  źle   Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Ja też już odkręcam Kotuś, od paru dni, w nocy jest zimno. Nie ze względu na mnie, ze względu na kotkę, hehehe...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
 a ja dopiero będę odkręcała jak zupełnie  zziębnę na razie jest dobrze daję radę  nie lubię powietrza z ciepłem grzejnika  no ale jak mi zrobi się zimno  to odkręcę Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
a ja dopiero będę odkręcała jak zupełnie  zziębnę na razie jest dobrze daję radę  nie lubię powietrza z ciepłem grzejnika  no ale jak mi zrobi się zimno  to odkręcę Buziak
Ja kiedyś odkręcałem dopiero jak...Zmarzł mi nos w sypialni, hehehe. No ale teraz odkręcam ze względu na Kotkę, bo jak jest zimno to ona zaraz ma katar...Buziak Kotuś...

Re: Jesień...

Imli-li ☼
dobrze  że dbasz o kicię jesteś troskliwy  podoba mi się dzisiaj dostałam fotki i filmiki  z moimi perełkami  synowa odezwała się wreszcie rosną chłopaki   Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
dobrze  że dbasz o kicię jesteś troskliwy  podoba mi się dzisiaj dostałam fotki i filmiki  z moimi perełkami  synowa odezwała się wreszcie rosną chłopaki   Buziak
No to fajnie...Może w weekend spotkamy się tam? Hm? Kotuś?...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
jasne Kotku  siedzę cicho bo wiem że nie lubisz no i oczy Cię bolą Kotku  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
jasne Kotku  siedzę cicho bo wiem że nie lubisz no i oczy Cię bolą Kotku  Buziak
No raz na jakiś czas mogę. Nie tylko oczy. Drażni mnie tam...To...Że jak zrobię błąd to nie mogę poprawić, hehehe...A czasami jedna literka dużo zmienia...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
ale przecież z sensem jest i domyślam się o co chodzi zawsze Kotku  w każdym razie pogadamy tam w weekend   Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
No tak...Kochanie. Aaa tak, to co poza tym? Jak zdrówko? Jak sen?...Buziak.
1234567 ... 102