Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
no wreszcie Witam to było dla mnie wyzwanie nie lada  właściwie już prawie zrezygnowałam

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
MILI napisał/a
no wreszcie Witam to było dla mnie wyzwanie nie lada  właściwie już prawie zrezygnowałam
Kotuś, podziwiam Cię, zasługujesz na uznanie...Buziaki...

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
a ja mam opieprz dla Ciebie  mocny

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Za co Kochanie? Że nie zajrzałem w południe? ...Zastanawiałem się co to może być z tym logowaniem...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
tam czekałam jaśnie panie i pisałam w kosmos  Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
MILI napisał/a
tam czekałam jaśnie panie i pisałam w kosmos  Buziak
No przepraszam Kochanie...Nie domyśliłem się. A z resztą, musiałem być dzisiaj w kuchni...Pomagałem robić gulasz...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
jak zawsze masz wymówkę jakżeby inaczej Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
gdzie ta koniczynka? Wojtek coś wspominał Ty ją Kotku wymyśliłeś? Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
MILI napisał/a
jak zawsze masz wymówkę jakżeby inaczej Buziak
Tak było Kochanie...Żebym tu trupem padł...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
no już dobrze co mi z trupa? no co ja nawyprawiałam?  Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
MILI napisał/a
no już dobrze co mi z trupa? no co ja nawyprawiałam?  Buziak
Założyłaś drugie konto, wczoraj jedno, a dzisiaj drugie. No nic, może Sarenka jakoś tam uporządkuje ...Buziak Kochanie...

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
jakbym chciała na bank nie umiałabym a tak nieźle pokićkałam  Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Od przybytku głowa nie boli Kotuś...Najważniejsze że jesteś Kochanie. U mnie w końcu nastąpiło ochłodzenie, był deszcz i teraz jest chłodno...Można oddychać...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
do mnie pewno dotrą deszcze coś wspominali  właściwie ostatnio nie było za gorąco w sam raz dla mnie Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Imli-li. napisał/a
do mnie pewno dotrą deszcze coś wspominali  właściwie ostatnio nie było za gorąco w sam raz dla mnie Buziak
U mnie przez ostatnie chyba 4 dni, powyżej 30 stopni...To już było męczące...Kotuś...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
i ja nie cierpię  upałów i czekam na deszcz jak wiesz Kotku ostatnio polubiłam Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Imli-li. napisał/a
i ja nie cierpię  upałów i czekam na deszcz jak wiesz Kotku ostatnio polubiłam Buziak
No tak, mniejsza o nas, ale natura potrzebuje deszczu. A my jesteśmy tylko cząstką natury...Buziak.

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Imli-li ☼
to już wiemy Kotku  gorzej jest późną jesienią z nastrojem  ale trudno natura  Buziak

Re: Wow...Dziękuję Sarenko za pamięć o nas...

Amigoland
Imli-li. napisał/a
to już wiemy Kotku  gorzej jest późną jesienią z nastrojem  ale trudno natura  Buziak
Póżną jesienią będę Ci poprawiał nastrój Kotuś, klipami z gorących wysp...Zaraz będzie cieplej...Buziak.
1234 ... 58