Jak to moda się zmienia >;)

Lothar.
Gdzieś mam takie zapasowe klapki, co wstyd się pokazać, a tu ho ho nowe trendy :) tylko moje nie na szpilkach >;))

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Gdzieś mam takie zapasowe klapki, co wstyd się pokazać, a tu ho ho nowe trendy :) tylko moje nie na szpilkach >;))

Oj tam, oj tam. Szpilki można dorobić. I będzie trendy

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Takie buciki ogrodowe były tutaj już 30 lat temu I dalej są...

Re: Jak to moda się zmienia >;)

michalina
Tak,mój małż zakłada je do ogrodu...ale bez szpilek

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Tak,mój małż zakłada je do ogrodu...ale bez szpilek
Ale jeżeli coś się sadzi. To ta szpilka jest praktyczna Robi od razu dołki w ziemi. Wszystkie jednakowe, na jednakową głębokość...Tak myślę...

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Tak,mój małż zakłada je do ogrodu...ale bez szpilek
To bardzo popularny.... styl Michalino :) bo mam takie w aucie i jak trzeba wejść do zamieszkałego domu to przecież nie w butach >;) Pamiętasz kiedyś dyskutowaliśmy czy kapcie dla gości to nietakt >;) Ale jak masz zadbaną podłogę to szpilki są wykluczone bo od razu remont >;) Kiedyś to pamiętne wiórki do podłóg, a teraz niby bezpyłowe cyklinowanie. Co pył z rok wyłazi i nie doczyścisz.

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Tak,mój małż zakłada je do ogrodu...ale bez szpilek
Ale jeżeli coś się sadzi. To ta szpilka jest praktyczna Robi od razu dołki w ziemi. Wszystkie jednakowe, na jednakową głębokość...Tak myślę...
Taaak, rusz coś kobiecie w ogródku, ja raz się zagapiłem jak kosiłem trawę i jakieś lilie skosiłem, ile to było gadania >;))

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Tak,mój małż zakłada je do ogrodu...ale bez szpilek
Ale jeżeli coś się sadzi. To ta szpilka jest praktyczna Robi od razu dołki w ziemi. Wszystkie jednakowe, na jednakową głębokość...Tak myślę...

Amigo,chyba mu podpowiem

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Gdzieś mam takie zapasowe klapki, co wstyd się pokazać, a tu ho ho nowe trendy :) tylko moje nie na szpilkach >;))

To chyba jakiś żart 😁

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Lothar.
Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
Gdzieś mam takie zapasowe klapki, co wstyd się pokazać, a tu ho ho nowe trendy :) tylko moje nie na szpilkach >;))

To chyba jakiś żart 😁
Wątpię Serenko >;) Moda damska potrafi zaskoczyć >;PP

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Ale to jest pase 🙄
Faktycznie nadaje się chyba tylko do ogródka albo pod prysznic w szpitalu, tyle, że bez tych szpilek! 😁

Re: Jak to moda się zmienia >;)

Lothar.
A może to tak ma być, taka ekstrawagancja i kontestowanie powiedzmy zwykłych szpilek? >;)) Dziwnie to wygląda >;P