Ciekawa propozycja >;)

Lothar.

Choć hmm kosmiczny sekret lutego się kłania >;))

Re: Ciekawa propozycja >;)

Choć hmm kosmiczny sekret lutego się kłania >;))
Zauważyłem, hehehe. Cześć Wojtek.

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Sama myśl ciekawa i zamiar dobry >;))

Re: Ciekawa propozycja >;)

Sama myśl ciekawa i zamiar dobry >;))
Wiesz Wojtek jak to było. Jak ktoś chce się napić, to zawsze znajdzie sobie jakieś święto...A to święto poniedziałku, a to święto wtorku...Itp. Itd.

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Pamiętam jak mi się rano trzęśli żeby im firmowego polać. Trochę ok, ale dużo, to tragedia. Jakoś te 4 lata+ przetrwałem >;)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Pamiętam jak mi się rano trzęśli żeby im firmowego polać. Trochę ok, ale dużo, to tragedia. Jakoś te 4 lata+ przetrwałem >;)
Pewnie stawiasz kreski na ścianie...Jak w więzieniu

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Nie bo mnie nie boli >;)) Ale pamiętam :)

Re: Ciekawa propozycja >;)

michalina

Choć hmm kosmiczny sekret lutego się kłania >;))

Z drugiej strony nie ma się co śmiać,to poważna sprawa jest a takie obśmiewanie umniejsza wagę problemu.

Re: Ciekawa propozycja >;)

michalina
Pamiętam jak mi się rano trzęśli żeby im firmowego polać. Trochę ok, ale dużo, to tragedia. Jakoś te 4 lata+ przetrwałem >;)
Gratuluję:)
U mnie w październiku będzie 15 lat,2008;)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
To ja gratuluje Michalino >;))) 15 lat to piękny wynik >;)))

Re: Ciekawa propozycja >;)

michalina
Lothar. napisał/a
To ja gratuluje Michalino >;))) 15 lat to piękny wynik >;)))
Dzięki:))
Mam nadzieję,że tak już zostanie:)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Sylwia
Administrator
michalina napisał/a
Lothar. napisał/a
To ja gratuluje Michalino >;))) 15 lat to piękny wynik >;)))
Dzięki:))
Mam nadzieję,że tak już zostanie:)
Skoro 15 lat bez wytrzymałaś Michalinko, to z pewnością już zostanie 🙂👍

Re: Ciekawa propozycja >;)

Sylwia

Choć hmm kosmiczny sekret lutego się kłania >;))
Ci, co piją codziennie mogą się nie zorientować 🙄 po prostu po 28 lutego podejmą działanie 😁

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Muszą mieć zdrowie. Dobry wieczór Serenko >;) Ale większość chce pić dalej więc i ta okazja nie będzie "rzutować" >;)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Sylwia
Muszą mieć zdrowie. Dobry wieczór Serenko >;) Ale większość chce pić dalej więc i ta okazja nie będzie "rzutować" >;)
Dobry wieczór 🙂
No faktycznie, to trzeba mieć zdrowie, bo z każdym takim dniem z alkoholem, tego zdrowia ubywa. Organizm jest intensywnie truty. Sam się przekonałeś na przykładzie sąsiada.

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Tam nikt nie mieszka czasami podjeżdża syn brata i karmi psa, ten pies całymi dniami sam siedzi, żal mi go to taki starszy wilczur o grubej sierści, ma budę ale jej nie lubi :)

Re: Ciekawa propozycja >;)

Sylwia
Tam nikt nie mieszka czasami podjeżdża syn brata i karmi psa, ten pies całymi dniami sam siedzi, żal mi go to taki starszy wilczur o grubej sierści, ma budę ale jej nie lubi :)
O matko! 😐
Sam ten pies tam jest?
To smutne, może ktoś by go zaadoptował?

Re: Ciekawa propozycja >;)

Lothar.
Ma właścicieli Serenko, dopóki dostaje jeść, to niewiele można zrobić. Wiele osób nie ma serca dla zwierząt.