I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
To na tych naszych złodziei naszykować "kocioł" i jak wpadną to nikogo nie wzywać, tylko od razu do piwnicy, a sam widok beczek (tych od Ewy) >;P to by im z miejsca poprawił charakter >;)) Co mi przypomniało jak jeden z kolegów przezywał czarnego studenta, a ten dobrze biegał >;) No i kolega krzyczał: Panie Murzyn, ja już nie będę >;)) Czuję że panowie złodzieje, by krzyczeli podobnie >;))

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Bawienie się w policjanta i złodzieja uważam za przesadę. A niech złodziej wyzionie ducha, trzeba będzie odsiedzieć za...Nieumyślne morderstwo...

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Bo masz podejście legalistyczne Andrzeju :) Już zapomniałeś, że jak ja milczę i ty milczysz, to nikt się nie dowie >;) Pewnie chorowity był >;))

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Wiesz ilu było zaginionych w Polsce w 2018? 17 912.

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Wiesz ilu było zaginionych w Polsce w 2018? 17 912.
Wojtek. Jak chcesz się bawić w szeryfa, to się baw. Tylko nie mów że ja cię nie ostrzegałem

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
To luźny pomysł, bo państwo nie chroni obywatela, jak nie ma policjantów a głównie suszą i zastraszają obywateli. Więc złodzieje czują się pewnie, aż nie trafią do piwnicy, a nikt nikogo nie wezwie, bo i po co? Jak przeżyją to jest pewna szansa na resocjalizacje, bo.... wiele piwnic i zdecydowanych ludzi czeka i układy z policją i prokuraturą, w piwnicy nie obowiązuje.

[...]

To są metody chorwackiej policji Jak złapią miejscowego złodziejaszka, to jadą z nim do lasu i dają mu taki wycisk, że złodziejaszek ucieka kraść do Niemiec. I statystyki zaraz się poprawiają

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Po co lać, jak hmm mogą "potrzymać fazę" a jak nie pracują, to skóra delikatna.

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Po co lać, jak hmm mogą "potrzymać fazę" a jak nie pracują, to skóra delikatna.
Masz na myśli...Krzesło elektryczne

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Po co od razu smażyć? CIA tak przesłuchuje.

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Po co od razu smażyć? CIA tak przesłuchuje.
Wiedzą co dobre. Uwielbiają zapach smażonego mięsa

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Dużo bidy narobili, do dziś pamiętają w ameryce łacińskiej to też nie jest miły sąsiad >;)

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Amigoland
Widziałeś jak Salwador zrobił czystkę z bandziorami?

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
A skąd tam taka bida i brak pracy, co rodzi gangi? Myślałeś kiedyś Andrzeju, kim byśmy byli bez szkół i pracy?

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

A skąd tam taka bida i brak pracy, co rodzi gangi? Myślałeś kiedyś Andrzeju, kim byśmy byli bez szkół i pracy?
No tak...Wykształcenie to podstawa...

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Ale musisz chcieć, myślałeś o tym dlaczego chciałeś.... odmienić swój los?

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Ale musisz chcieć, myślałeś o tym dlaczego chciałeś.... odmienić swój los?
Właściwie to nie myślałemWszyscy chodzili to i ja poszedłem...

Re: I to jest prawdziwa Prewencja i Resocjalizacja >;P

Lothar.
Miałeś szczęście >;)