Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Kropelka

Kochani,

Dzień przełomu dla całego ludzkiego kolektywu.
To dzień w którym cała karma zostaje oczyszczona. Kolektywnie. U każdego z osobna.
Karmy rodowe, inkarnacyjne i miedzygalaktyczne…stają się przeszłością.
Jutro każdy z was obudzi się z możliwością zmiany.
Czemu?
Bowiem to już nie karma kierowała będzie waszym życiem a wy sami. Mocą swojej kreacji.
Dostaniecie czystą kartę.
Od was samych zależało będzie w jaki sposób ją zapiszecie i jak zacznie się ta nowa księga waszego życia.
Nic już nie można będzie zrzucić na karmę. Wszystko co będzie was spotykało będzie odbiciem, lustrem waszego własnego wnętrza.
Życzę wam kochani samych pięknie zapisanych kart!
Czas na zmianę!
Czas na moc kreacji!
Czas by powstać i mieć odwagę by wszytko zmienić!
Jutro dostaniecie pióro! Piszczcie z miłością i odwagą przepełniającą wasze serca! Piszcie światłem!
Tak powstanie Nowa Ziemia-wolna ziemia wypełniona wyzwolonymi w pełni Istotami Ludzkimi!

Miłego wszystkiego

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Amigoland
Mówisz już jutro Kropelko? No dzisiaj trzeba się koniecznie wykąpać Witaj Kropelko...

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Kropelka
Hejka Amigo, to jutro dotyczyło dnia wczorajszego

Dzisiaj 23.03.2023 zaczyna się nowe.

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Lothar.
Cześć Kropelko >;)) tylko czy to nie jest przerzucanie odpowiedzialności w ramach wychowania w poczuciu winy i wstydzie?

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Kropelka
Dzisiaj po raz pierwszy mam "swoją nieskończoną ilość czasu"
I tak się dziwiłam radośnie, że czas sobie płynie lekko dla mnie przed pracą.
Wstalam o 5³⁰ i jak zwykle kawki, spacerek z pieskiem, potem do sklepu po karmę psią, przygotowałam sobie posiłek do pracy,zrobiłam nalesniki owsiane na obiad przed pracą i szok dopiero byla 11ta. No to relax na vitbergu i dalej "mam czas.

Super  tak sobie to kreowałam już dłuższy czas,a w pracy niechaj będzie leciał szybko, a ja swobodnie i lekko w doborowym towarzystwie i extra samopoczuciu i humorze zarabiam coraz więcej i więcej pieniędzy.

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Hejka Amigo, to jutro dotyczyło dnia wczorajszego

Dzisiaj 23.03.2023 zaczyna się nowe.
Ale ja całe życie kierowałem się własnym rozumem...To jak to?

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Cześć Kropelko >;)) tylko czy to nie jest przerzucanie odpowiedzialności w ramach wychowania w poczuciu winy i wstydzie?
Oj Wojtek. Zawsze musisz szukać dziury w całym Idzie odnowa, już nie ta rządowa, tylko kosmiczna

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka

Re: Hejka czas wziąć odpowiedzialność za to całe "zamieszanie"

michalina
[...]

Hej Kropelko:))
Nie czuję ,żeby było nowe ,he,he;))
Ale dobra,spróbuję pokreować;))