Dzień mężczyzny:))

michalina
Wszystkiego najlepszego panowie!:))
Dużo radości z życia,niech Wam się marzenia spełniają:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Dziękuję Michalino :) Dotrzymujesz słowa >;))

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Oj Kusisz do złego, Ewo >;)) Dziękuję >;)

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Nie, ale czasami medytuje głęboko i przeżywam "odmienne stany" >;))

Re: Dzień mężczyzny:))

To ile już czasu nie dajesz w palnik?
28 października przeleciały 4 lata >;)

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Wolę nie bo początek odstawiania fajny nie jest. Sobota goście wesoło a ty pijesz kawę i mniej śmiesznie. To nie był problem, ale 4 lata poleciały a ja bym się napił i to wcale nie tak trochę >;)

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Po takiej przerwie to byłby kac gigant >;) Ale jak zrobiłem biszkopt i nasączyłem ponczem to jak smakowało >;)  U mnie dużo alkoholi leży. Niezłego wiskacza dostałem na święta i omal w aucie nie stłukłem, bo się z gratami walał >;))

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
Ujdzie jak ma powyżej 10 lat i kosztuje 250-300 ale wolę rum lub mezcal tylko cena ta sama. Robią chłopaki naprawdę dobre wynalazki, kiedyś dostałem 5l cytrynówki i rewelacja >;) Nie poleżało i tanio tylko to szkodzi naprawdę kinole w czerwieniach i fioletach po roku eksploatacji >;))

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
A drinki 30-40%? Lecę do wieczora a jak nie mam entuzjazmu, a słowo się rzekło >;))

Re: Dzień mężczyzny:))

Wszystkiego najlepszego panowie!:))
Dużo radości z życia,niech Wam się marzenia spełniają:))
O! To już minął rok?Właśnie miałem ochotę na coś słodkiego. Dziękuję Michalino.

Re: Dzień mężczyzny:))

Wszystkiego naj chłopaki!

Oje...Rzeczywiście przypomniały się stare dobre czasy. Taki zimny kielonek to wchodził bez oporu, hehehe. A zagrycha na całą flaszkę. Dzięki Ewka. Chyba skoczę do piwnicy...Wojtek pewnie już tam jest

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Dobra ide do roboty na drugą zmianę he he Gary czekają he he
No. Leć...Ktoś musi pracować
12