Dzień mężczyzny:))

Re: Dzień mężczyzny:))

Przyłączam się z życzeniami dla Naszych Rodzynków 🙂

Re: Dzień mężczyzny:))

Amigoland
Sylwia napisał/a
Przyłączam się z życzeniami dla Naszych Rodzynków 🙂

No popatrz Sarenko. Twoje życzenia już się spełniły Jestem codziennie w Magicznej Kawiarence. Nawet w Magicznym Pokoiku Dziękuję Sarenko.

Re: Dzień mężczyzny:))

Wiskacz to akurat jest chyba najobrzydliwszy, ze wszystkich trunków
Uwielbiałam!
Bez dodatków;)
Wiskacz to ma być wiskacz,gorzała to gorzała;))

[...]

Heh, a ja musiałam sprawdzić, co to ten wiskacz 😁

Re: Dzień mężczyzny:))

Sylwia napisał/a
Przyłączam się z życzeniami dla Naszych Rodzynków 🙂

No popatrz Sarenko. Twoje życzenia już się spełniły Jestem codziennie w Magicznej Kawiarence. Nawet w Magicznym Pokoiku Dziękuję Sarenko.
Czyli magia Cię nie opuszcza 👍
I tak trzymać!

Re: Dzień mężczyzny:))

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
[...]

W sumie to dobrze o Tobie świadczy Sarenko;))

Re: Dzień mężczyzny:))

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Sylwia napisał/a
[...]

Nie. Nie opuszcza

Re: Dzień mężczyzny:))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Dziękuję Serenko >;) A stara whisky z kostką lodu ma specyficzny smak i kojące działanie tego się nie pije dużo, nie chodzi o upijanie się, a jak już to kac koszmarny i w tym celu są inne alkohole >;))

12