Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Co 7 człowiek ma anemię? Nie wiedziałem, mnie pomaga jak mnie wkurzą, ciśnienie skoczy i energia jest. Kupię wątróbkę >;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Co 7 człowiek ma anemię? Nie wiedziałem, mnie pomaga jak mnie wkurzą, ciśnienie skoczy i energia jest. Kupię wątróbkę >;)
To nie jest taka "anemia" o której myślimy, czyli ogólne osłabienie. Brak nawet jednego minerału w organizmie, to też anemia...

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Byłem dziś u pszczelarza :) mam miód i propolis >;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Byłem dziś u pszczelarza :) mam miód i propolis >;)
Dobry pomysł. Chroni i daje energię. Kiedyś jak wstawałem rano do pracy , a nie chciało mi się robić kawy, ze względu na czas. To brałem takie duże tabletki o nazwie Dextron. Dawały niezłego kopaDobranoc Wojtek, dobranoc Duszki.

[...]

https://www.medizinfuchs.de/dextron.html

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Witaj w klubie ;-) Tylko, że ja to sobie tłumaczę..taki wiek, dziewczyny wiedzą o co chodzi;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Bo, dzięki Wenus, potrafisz pocieszyć >;P Chłopaki mieli takie plastry z testosteronem, co po nich dokazywali jak koźlaki, >;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
A mnie nie, muszę się rozbudzić i wciągnąć w jakieś działania to "wrócę do życia" >;)

1234