Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

"Patrzyłaś" kiedyś przez ten kryształ? On się przystosowuje do danego Człowieka, nie wolno go nikomu pokazywać, a nie daj boże dotykać, potem go "doczyścić" to nie takie proste, woda sól dym :) Jestem mentalny, ale niektórzy korzystają, wolę obsydian, ale to dużo trudniejsze bo oprócz kasowania "iluzji" przyciąga niekoniecznie rozwinięte byty a ci to dopiero potrafią Obiecywać >;PPPPP Mam pięć kulek do tworzenia Pentagramu, tego nie wolno kupować, ani otrzymać, trzeba znaleźć, lub ukraść >;) tak jak z sadzonkami. Znalazłem w dziwnej sytuacji >;)) W takim "śmietniku" w garażu zaniedbanego domu :) Ciekawe czyje to było wcześniej >;)) Leży razem z Kropelkowym amuletem >;))
Znalazłem się w tym Domu, jak w niego uderzył Piorun i trzeba było naprawiać, więc i była "boska interwencja" >;PPPPP Ciekawy splot wydarzeń, tam było tego więcej, ale nie jestem pazerny i wziąłem tylko obsydian, bo się do mnie "uśmiechał" >;P Malachity zostawiłem, bo ich Przyciąganie, w kombinacji z obsydianem, uznałem za niebezpieczne, nawet dla mnie >;)) To było na południu, w twoim kierunku >;)) Zdarzają się sprawy które nie śniły się filozofom >;P Tylko trzeba mieć oczy otwarte >;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Serenity
Hej Sarenko:))
W maju robiłam badania,TSH  i inne hormony tarczycy są ok:)
Sarenko ja się już od dawien dawna zmagam z poczuciem zmęczenia.Są dni,że nie mam siły ziemniaków obrać;)
To już trwa ponad 20 lat.
Robię badania,różne,wyniki śa w normie.
Dlatego od roku zainteresowałam się psychologią na poważnie bo wydaje mi się,że moje samopoczucie w 90% zależy od psychiki ,no niestety ale traumy które miałam w życiu ,głębokie zranienia dają o sobie znać:)
Ale dzięki za poradę:)
To chyba dobrze Michalinko, że robiąc badania wszystkie masz w normie. Ale skoro ciało daje o sobie znać, to faktycznie może chodzić o jakieś zaszłości, tym bardziej, że tak to długo trwa.
W takim razie powinnaś wyleczyć duszę, zapomnieć, wybaczyć.
Czasem jakaś zmiana w życiu w tym pomaga, u mnie tak było. Odstawiłam całą przeszłość ad acta i nie wracam do niej.

Kawusia kiedyś wspominała, że żeby zmierzyć się z przeszłością i zakończyć ten rozdział, to trzeba wypisać na kartce w punktach wszystko to, co nas nadal gnębi. Przeanalizować punkt po punkcie i spalić :)
Jakoś tak...
Pięknej pogody i naładowania akumulatorów, u mnie dziś znów słonko od rana grzeje

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Serenity
Zobaczcie na mapę długowieczności. Dłużej żyją ludzie poza uskokami, czyli trzeba się "naładować" i tam nie zasiadywać >;PP

Heheh, okazuje się, że w moich okolicach to kobiety żyją najkrócej. Zatem skąd tyle staruszek na ulicach? ;))
Kiedyś słyszałam, że japońcy ponoć badali Śląsk pod względem żywotności i stwierdzili, że tu nie powinno być żadnego życia! :D
To było wtedy, gdy jeszcze huty działały i jakoś wtedy więcej się dzieci rodziło, niż dziś. Ewenement! ;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
>;)) Witaj Serenko :) To pewnie dobór naturalny hartuje ludzi >;PP Te staruszki to jeszcze uczciwie jadły i tyle chemii za swych młodych lat nie wchłonęły i nikt ich nie napromieniowywał a i szczepienia były uczciwe >;) Pamiętam jak za młodych lat byłem na Śląsku i widziałem dym z kominów w wielu kolorach i zapylenia na fasadach budynków. Te obliczenia to statystyka więc pewnie sporo ludzi młodych umiera i obniża tym średnią. Ale przemysł musi solidnie wpływać, cała ściana wschodnia na zielono >;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Serenity
Lothar. napisał/a
>;)) Witaj Serenko :) To pewnie dobór naturalny hartuje ludzi >;PP Te staruszki to jeszcze uczciwie jadły i tyle chemii za swych młodych lat nie wchłonęły i nikt ich nie napromieniowywał a i szczepienia były uczciwe >;) Pamiętam jak za młodych lat byłem na Śląsku i widziałem dym z kominów w wielu kolorach i zapylenia na fasadach budynków. Te obliczenia to statystyka więc pewnie sporo ludzi młodych umiera i obniża tym średnią. Ale przemysł musi solidnie wpływać, cała ściana wschodnia na zielono >;)
A to fakt. Smalec się swojski robiło i dzieciaki biegały po dworze, a jak zgłodniały to do babć po pajdę ze smalcem ;)
Wojtek, nie ma już u nas przemysłu. Wszystko sukcesywnie likwidowali, więc i niebo piękny ma kolor, jak na wschodzie ;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
U nas to samo Serenko, cokolwiek robię to mało kiedy tam jest coś Polskiego. Niby pięknie i czysto ale z pracą dużo gorzej i zarobić trudno a Stres gorzej ludzi zabija niż mniej zdrowa atmosfera. Choć kobiety są "twardsze" niedawno widziałem mapę Świata w samobójach facetów i mamy przelicznik facetów do kobiet jako 8 do 1 co jest jednym z najwyższych na świcie, no bo facet ma z zasady zarobić na dom i dzieciaki, a to się okazuje dużym wyzwaniem, jak nie ma przemysłu. Co do chronicznego zmęczenia, to mam parę pomysłów na odnowę biologiczną i higienę psychiczną co o niej wczoraj rozmawiałem z Ewą >;))

[...]

Nie,nie patrzyłam:))
Coś sobie znajdę:)
Kulki do pentagramu?
Coś sobie znajdę;))Syn zbiera różne starocie,znalazł keidyś 2 kulki ale to jakieś meteoryty chyba,malutkie ale ciężkie i wyglądają jakby były posklejane bo to jaby sie stopiły i zastygły.Wyglądają jak "kozie bobki"

[...]

Meteoryt należy do jednych z droższych kamieni jubilerskich...

[...]

Wiesz Amigo,ja nie wiem czy to meteoryty są ale może.To małe kulki a ciężkie i wyglądają jakby się najpierw stopiły a potem zastygły więc może to meteoryty:)

[...]

Dzięki,fajny filmik:))

[...]

Jak się przykleją do magnesu, to meteoryty. Bo w meteorytach jest żelazo...

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
  Meteoryty w większości pochodzą z  kolidujących między sobą asteroid, które wypadając z orbit, wpadły w orbitę Ziemi. Pas tych asteroid znajduje się pomiędzy Marsem a Jowiszem. Pochodzenie pozostałych meteorytów jest raczej nieokreślone. Bardzo nieliczną grupą są meteoryty przybyłe z Marsa i ziemskiego Księżyca. Wiek większości meteorytów szacowany jest na 4,5 miliarda lat (czas powstania układu słonecznego).

Największy znany meteoryt kopalny Hoba West (Afryka) ma masę 60 ton, największy meteoryt znaleziony na ziemiach polskich (Morasko pod Poznaniem) waży 78 kg.

Najmniejsze spośród znanych meteorytów to mikrometeoryty. Są to powoli opadające ziarnka o rozmiarach do 0,2 mm, często żelazne, spotykane np. na Antarktydzie, w śniegu wolnym od zanieczyszczeń pochodzenia ziemskiego.

Miejsca znalezienia meteorytów w Polsce: Łowicz, Pułtusk, Białystok, Morasko, Piława Górna, Grzempy, Wilkanówko, Dąbrowa Łużycka, Ratyń, Świdnica Górna, Przełazy, Krządka, Świecie, Sulechów, Baszkówka, Zakłodzie, Częstochowa Raków, Wietrzno-Bóbrka, Jankowo Dolne, Krupe, Podgrodzie, Święcany, Cieszyn i najbliżej nas – Skalin.

Ciekawostka: Prawdopodobieństwo, że trafi w nas meteoryt wynosi 1 do 1 miliarda, jednak tacy wątpliwi szczęściarze się zdarzają. W sierpniu 2004 r. meteoryt zranił 76-letnią Pauline Aguss z Lowestoft we wschodniej Anglii, gdy rozwieszała pranie w swoim ogródku. W październiku 2002 r. 14-letnia Siobhan Cowton z Northallerton w północnym Yorkshire również została trafiona meteorytem, gdy przed swoim domem wsiadała do samochodu. W miejscowości Peekskill w USA meteoryt uderzył w bagażnik zaparkowanego chevroleta malibu 18-letniej dziewczyny, niszcząc auto i wywołując paniczny strach. Jakiś czas później kolekcjonerzy odkupili wrak za równowartość kilku nowych samochodów, a kosmiczny kamień, który wywołał szkody, został podobno sprzedany jeszcze korzystniej. Pech, czy szczęście? Do tej pory nie zanotowano śmiertelnego uderzenia meteorytem.
Rycina przedstawiająca szczególnie widowiskowy deszcz meteorów z roju Leonid zaobserwowany w 1833 roku.

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego :-) Minerały, wyroby z kamieni, biżuteria i wiele innych. Rzeczy piękne i niezwykłe.

Wyższa świadomość, Jasnowidzenie, Telepatiia, kontakt z Aniolami - Mołdawit - to niezwykła rzadkość, część naturalnych meteorytów, które spadły na Ziemię z Kosmosu. Kamień życia. Mołdawity mają niesamowitą energię kosmiczną. Otwierają na Wyższą świadomość, ułatwiają jasnowidzenie. Dają odczucie bezgraniczności i wolności. Rozwijają duchowo. Talizman kreatywności, inspiracji, uwalniania z krępujących więzów, talizman wolności, niezależności, siły. Wielkość: 31 mm. Otrzymasz dokładnie ten ze zdjęcia. Srebro 925.

Pomaga w zakresie:

    Czesc naturalnego Meteorytu o kosmicznej pozytywnej energii
    Kamien Zycia
    Otwiera na wyzsza Swiadomosc
    Aktywuje zdolnosci jasnowidzenia, telepatii, uzdrawiania
    Uwalnia z krepujacych wiezow
    Daje odczucie nieograniczonej wolnosci, spelnienia
    Przekraczanie krepujacych granic
    Rozwoj duchowy
    Harmonizuje
    Wspaniale uzdrawia zwiazki partnerskie
    Uzdrawia infekcje np. grype
    Wzmacnia system odpornosciowy
    Niezwykle rzadki meteoryt czesto jest podrabiany np. szklem - gwarantuje, ze otrzymasz Naturalny Moldawit o jakosci jubilerskiej, tzw. zywy, gdzie wyczuwa sie delikatna pozytywna wibracje
    Otwiera na pomoc z innych wymiarow
    Ulatwia kontakt z Aniolami Swiatla
    Dodaje energii
    Kazda osoba, ktora troszczy sie o wlasne zdrowie powinna miec jeden prawdziwy Moldawit w swoich zbiorach. Jest wrecz obowiazkowy dla udrowicieli, bioenergoterapeutow, osob, ktore zajmuja sie energia, channelingiem, jasnowidzeniem, psychologow, terapeutow.

 Z moca pozytywnych wibracji Twoja Maria Bucardi
► Mój E- Mail: maria.bucardi@gmail.com
► Mój Messanger: m.me/maria.bucardi
► Rytuały, Talizmany, Przepowiednie, terminy: https://mariabucardi.pl
► Ceremonie, wykłady, książki: https://bucardimaria.com

Zdjęcia w różnym świetle

Polecane
AKTYWACJA BOGACTWA I OBFITOŚCI I ŚWIECA INTENCYJNA I 1 ŚWIECA = 1 INTENCJA I RYTUAŁ WYKONUJE OSOBIŚCIE MARIA BUCARDI I REALIZACJA DO 72 H
AKTYWACJA BOGACTWA I OBFITOŚCI I ŚWIECA INTENCYJNA I 1 ŚWIECA = 1 INTENCJA I RYTUAŁ WYKONUJE OSOBIŚCIE MARIA BUCARDI I REALIZACJA DO 72 H

BOGACTWO I OBFITOŚĆ | świeca intencyjna aktywująca bogactwo | 1 świeca = 1 intencja | Rytuał wykonuje osobiście Maria Bucardi -  Jeśli pragniesz aktywować bogactwo i obfitość świata materialnego i niematerialnego, poprawa sytuacji finansowej, oczyszczenie z pecha w sferze finansów, przyciąganie pieniędzy i innych dóbr.

Termin - realizacja zamówienia: do 72 godzin od momentu zamówienia i opłacenia zamówienia. Otrzymasz informację o godzinie rozpoczęcia przez email. Po zakończeniu rytuału otrzymasz podsumowanie przez email.

Co może być intencją (Twoje życzenie): to świeca aktywująca bogactwo i obfitość, dobre energie w sferze finansów.

Czas działania: natychmiastowo!
177,00 zł 261,00 zł
PRZEMIANA SYTUACJI I Świeca intencyjna I 1 świeca = 1 intencja I Rytuał wykonuje osobiście Maria Bucardi I realizacja do 72 h
PRZEMIANA SYTUACJI I Świeca intencyjna I 1 świeca = 1 intencja I Rytuał wykonuje osobiście Maria Bucardi I realizacja do 72 h

PRZEMIANA SYTUACJI | świeca intencyjna aktywująca zmianę sytuacji | 1 świeca = 1 intencja | Rytuał wykonuje osobiście Maria Bucardi -  Jeśli pragniesz dokonać przemiany sytuacji w jakiej się znajdujesz, by zmienić ją ze złej na dobrą lub z dobrej na lepszą. Transformacja, metamorfoza, przemiana w dziedzinie jakiej pragniesz.

Termin - realizacja zamówienia: do 72 godzin od momentu zamówienia i opłacenia zamówienia. Otrzymasz informację o godzinie rozpoczęcia przez email. Po zakończeniu rytuału otrzymasz podsumowanie przez email.

Co może być intencją (Twoje życzenie): to świeca przemiany złej/średniej/dobrej sytuacji życiowej na najlepszą.

Czas działania: natychmiastowo!
111,11 zł 261,00 zł
Opinie (0)
Imię lub pseudonim:
Twoja opinia:

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Amigoland
Szczytem pecha jest zginąć od uderzenia meteorytem. Bo i takie przypadki zdarzają się...Idziesz sobie na spacerek z psami i dostajesz kulkę...Z kosmosu...
Cześć Wojtek.

https://podroze.onet.pl/aktualnosci/mezczyzna-zostal-zabity-przez-meteoryt/rvz7qpv

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Cześć Andrzeju >;) To dopiero Snajper :) jak strzelał z takiego międzygwiezdnego dystansu :) a u nas to się chwalą jak trafią na 2km >;)) A tak serio to te meteoryty są dość drogie i rzadkie z tych metalowo niklowych to kiedyś wyrabiano bardzo egzotyczną broń tylko dla bardzo zamożnych >;)) Tu masz sztylet faraona Tutenchamona >;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Tak kulki Michalino >:) Choć większość używa "obelisków" albo do ochrony, albo do przezwań >;))

[...]

No...Trzeba mieć kosmicznego pecha, hehehe. Ale ludzi na świecie przybywa, to i prawdopodobieństwo jest większe...

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
To słyszałem taki dowcip >;)) Dlaczego faceci lubią Dziewczyny w Szpilkach? >;))) Bo wiesz Andrzeju facetów jako wyższych, to pioruny trafiają pięć razy częściej, a w szpilkach to szanse się wyrównują >;PPPPPPP

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Nie mam dobrego humoru i entuzjazmu do Pracy i to akurat teraz, jak jest Jesień i trzeba zarobić na puchy po nowym roku. Czym się podkręcić? Jem i śpię i dalej jakoś cienko.
1234