Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

To były "kocie czary" na uruchomienie Grzejnika >;))

PS.
Czary były skuteczne?..... Włączyłaś Michalino?

Nie  ale się uśmiałam:))
I popatrz,może jacyś"bogowie"mają z nas bekę jak próbujemy coś uruchomić a bez nich to nie zadziała;))
A wiesz Michalino że kiedyś byłem mocno wierzący i miałem pomysł aby... pomagać cudom :) aby ludzie mieli wiarę? Takie "białe czary" >;P Ale.... ciągnie wilka do Lasu

PS.
Dziś byłbym.... "duchownym charyzmatycznym" >;PPP

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
A wiesz Ewo? >;) Jest spore prawdopodobieństwo, że.... próbowaliśmy.... tej metody >;PP

https://kwejk.pl/obrazek/3840427/jeszcze.html

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Michalina ty, to masz wampira energetycznego w domu, już ci o tym pisałam. Nie znaczy, że ten ktos jest zły, po prostu żeruje na tobie, taka jego natura he he. A chłopakom to bym sie proponowała podłaczyć do "gniazdka" he he he , to podobno daje kopa he he. Wiecie co mam na mysli
To jest "nieuctwo" Ewo, energię można czerpać z wielu źródeł, najbardziej etyczne są uskoki tektoniczne, nawet drzewa mają ograniczoną energię, a Las jest w tym wypadku, hmm, zmienny i nie zawsze przyjazny. Z tym, że "z ludzi" to najprościej. Przyszło mi do głowy że Michalina mieszka blisk uskoku i akurat ten może jej nie służyć, trzeba by zrobić eksperyment i ze 2 tygodnie zmienić lokum, na inaczej promieniujący albo założyć choć odpromienniki, ale one się szybko zużywają.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Zobaczcie tam gdzie mamy "trzęsienia ziemi" tam jest dużo energii z Uskoku. Oczywiście nie mówię o szkodach z kopalni >;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Zobaczcie na mapę długowieczności. Dłużej żyją ludzie poza uskokami, czyli trzeba się "naładować" i tam nie zasiadywać >;PP

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Często, hmm :) omijasz Prawdę, Ewo?

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Zobaczcie tam gdzie mamy "trzęsienia ziemi" tam jest dużo energii z Uskoku. Oczywiście nie mówię o szkodach z kopalni >;))

O,ciekawa mapa!
Jak widać mieszkam na uskoku;))
Ta dziwna pani doktor od tych pól morficznych  mówiła o uskokach,że tam źle się sypia i energetyka jest do bani.
Zapomniałam jak się nazywała,wklejałam tu kiedyś.

[...]

Taaa,prędzej wampir niż uskok;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

No to wszyscy w okolicy musieliby się źle czuć chyba?
Nie wiem ,jedna sąsiadka to wiem,ze dobrze sypia.
Bo jak mi przez 2 noce szpital budowali ,nikt normalny ni mógł spać a ona z pretensją,że sała bo ciężko pracuje,jest zmęczona i nic nie słyszy
No ale może jej służą uskoki
Nie Ewa,to nie uskok.
Źle sypiam i w Łebie,i w Krościenku.
I wszędzie właściwie;)

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
Zapytaj Świata, co jest Powodem Michalino :) Masz kryształ górski 3-5cm co dobrze leży w dominującej dłoni? >;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Zapytaj Świata, co jest Powodem Michalino :) Masz kryształ górski 3-5cm co dobrze leży w dominującej dłoni? >;))
Miałam ale dałam synowi;)
Trzeba się będzie zaopatrzyc w kryształy,teraz gorzej bo przez plandemię nie ma tej giełdy minerałów.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
"Patrzyłaś" kiedyś przez ten kryształ? On się przystosowuje do danego Człowieka, nie wolno go nikomu pokazywać, a nie daj boże dotykać, potem go "doczyścić" to nie takie proste, woda sól dym :) Jestem mentalny, ale niektórzy korzystają, wolę obsydian, ale to dużo trudniejsze bo oprócz kasowania "iluzji" przyciąga niekoniecznie rozwinięte byty a ci to dopiero potrafią Obiecywać >;PPPPP Mam pięć kulek do tworzenia Pentagramu, tego nie wolno kupować, ani otrzymać, trzeba znaleźć, lub ukraść >;) tak jak z sadzonkami. Znalazłem w dziwnej sytuacji >;)) W takim "śmietniku" w garażu zaniedbanego domu :) Ciekawe czyje to było wcześniej >;)) Leży razem z Kropelkowym amuletem >;))

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Trochę jestem  Długa droga za mną i z wielu "zatrutych źródeł" piłem. Jestem ciekawy duchowości i pragnień ludzkiego serca :) Tylko nie myśl że jakieś paskudne sprawy, co to to nie. Lubię ROZUMIEĆ i szukać drugiej i entej strony danego zagadnienia, to takie intelektualne bachanalia >;PPP

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Re: Cały czas jestem Zmęczony.

Lothar.
To zmęczenie :) Odpoczniesz, nabierzesz Krzepy i sama się będziesz śmiała z takich depresyjnych nastrojów >;)) Jutro też jest dzień Ewo. Jestem niedoszłym samobójcą, co mnie odratowali i od bardzo dawna żyje na kredyt i baaardzo to doceniam, życie jest Piękne Ewo >;)))

1234