Bunkier własnego pomysłu >;P

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Płytkie i lekkie konstrukcje Andrzeju >;)
Nie wszędzie. Byłeś w kościele Wszystkich Świętych? Gruby kamień. Tam zawsze jest zimno. Chodziłem tam na religię...
Muszą byś mocne stropy bo cała konstrukcja runie i jak wyleść?

[...]

Skoro wojnę przetrzymał i bombardowania, to stropy ma mocne...Tak myślę...

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
No nie bo jak A dmuchnie to położy budynki i nie będzie fajnie się wykopać jak nawet się przeżyje >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

No nie bo jak A dmuchnie to położy budynki i nie będzie fajnie się wykopać jak nawet się przeżyje >;)
No, nikt cię zmusza żeby się wykopywać. możesz tam zostać na zawsze. Jak cię kiedyś znajdą wezmą cię za biskupa

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

No ale bunkier to jest po to żeby przetrwać i wyjść jak się przetrze >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

No ale bunkier to jest po to żeby przetrwać i wyjść jak się przetrze >;)
Na te "przetarcie to musisz czekać ok. Roku. I tak trzeba umrzeć. A jak już to z godnością

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
Jak nazbierasz tych konserw to możesz tam siedzieć długo Andrzeju >;) Tak do św Piotra to się nie ma co pchać >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Jak nazbierasz tych konserw to możesz tam siedzieć długo Andrzeju >;) Tak do św Piotra to się nie ma co pchać >;)
Nie samymi konserwami człowiek żyje Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki.

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
Nie kuś Andrzeju bo jedno bajeranckie piwo kupiłem >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Nie kuś Andrzeju bo jedno bajeranckie piwo kupiłem >;)

Za Turów, bojkotuję wszystko co Czeskie...

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
Jeszcze nie próbowałem, leży w lodówce i.... "nabiera mocy" >;))

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Jeszcze nie próbowałem, leży w lodówce i.... "nabiera mocy" >;))
Tak nabierze że ci data przydatności do spożycia przeleci

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
To wyleje ale bez żalu :) alkohol mnie nie rusza >;P Kiedyś ostro wkurzyłem chłopaków >;P Mieliśmy wizytacje i prawdziwy czysty spirytus wziąłem do mycia sprzętu >;) 1/2 litra to litr konkretnej gorzały 50% a resztką buty umyłem co przepełniło czarę >;) Za to wylądowałem w komisji do skażania spirytusu bo przychodził w 200 litrowych beczkach, to dolewałem syfu tylko trochę żeby śmierdziało, a żeby chłopaków nie pozabijać bo i tak to chlali na potęgę bo..... za darmo gorzała >;))

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Amigoland
Wiesz jak to się nazywa? Marnotrawstwo...To grzech!

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
Andrzeju, a czym jest grzech, jak nie błędem, a błąd jest rzeczą.... ludzką >;))
12