A była furtka dla rowerów >;))

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Amigoland
Czasami tego pod słońce nie widać. Sam bym się raz nadział...Cześć Wojtek...

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Jessuu on stracił chyba wszystkie zęby??? Zwróćcie uwagę na tą dróżkę wydeptaną koło zapory

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Cześć Andrzeju jestem mokry bo gdzieś schowałem część żebym nie zgubił >;) Gdzieś jest i się śmieje, kupię drugą i będę miał 2 >;P Dzień do bry, lecę >;))

Re: A była furtka dla rowerów >;))

A dokąd się tak śpieszył na tej hulajnodze? Miasto z naszych podatków finansuje takie rozrywki i leży ich na ulicach pełno. Jechał by swoim to by nie szalał, tam aż kierownica odpadła, a jak teren prywatny to zamykają. Widać że nowe a ten jechał na pamięć i bum.

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Cześć Andrzeju jestem mokry bo gdzieś schowałem część żebym nie zgubił >;) Gdzieś jest i się śmieje, kupię drugą i będę miał 2 >;P Dzień do bry, lecę >;))
Znam to chowanie...Leć...jaszczębiu

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Lothar.
Jakie to wk..... jest a nie ma, trzeba zrobić porządki na wiosnę >;) Tyko którą >;D

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Jakie to wk..... jest a nie ma, trzeba zrobić porządki na wiosnę >;) Tyko którą >;D
No...Co roku zabieram się na wiosnę do porządkowania piwnicy

Re: A była furtka dla rowerów >;))

Lothar.
Ja jestem "bogaty" w różne graty co mi ich żal wywalić i jak się biorę to szybko mięknę bo się może jeszcze przydać i trzeba by zrobić magazyn bo jak potrzeba to i tak się kupuje nowe. A jak przeleciałem rano przez chałupę to sobie przypomniałem ile mam ciekawych rzeczy >;))