Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Lothar.
w sprawie ukrów już są... dezerterami i wesoło żyją w innych krajach, zamiast walczyć o latyfundia i kopalnie obcych. Nas też to czeka.

Re: Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Amigoland
Pewnie masz na myśli oligarchów i ich rodzinki...A mnie zastanawia Petro...Petro Poroszenko. Nie uwierzycie, ale ten były prezydent, zajmuje się humanitarką...

Re: Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Lothar.
Nie, Andrzeju, kasa płynie, aby Polacy inaczej myśleli o ukrach. Biznes is biznes mamy u siebie ze 2mln ukrowskich rekrutów, chodzi o to żeby ich wypłoszyć.

[...]

Myślisz że oni tacy strachliwi?? To pewnie opcja niemiecka miesza, wolałaby pewnie żeby Ukry swoje dolary, wydawali u nich....

Re: Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Amigoland
Jak przyjechałem do Niemiec i wymieniałem 100 dolarów w banku, na Marki. To kasjerka patrzyła się na mnie podejrzliwie. W jej oczach mogłem wyczytać. Skąd ten Polak ma tyle pieniędzy? Gadaliśmy tam z braciakiem po polsku, wcale się nie kryliśmy... W 1989 roku. 100 dolarów to było 199 zachodnich Marek...

Re: Zwróciłem uwagę w przekazach medialnych pomiędzy wierszami

Lothar.
To był dobry interes, Andrzeju? Nie więcej byś dostał w kantorze, albo z ręki do ręki? 100 dolarów to dużo pieniędzy? >;DDD Dziś muszę wydać z 8 razy tyle i nie są to duże zakupy >;)) Świat się zmienia >;))