Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Biegnij Lola biegnij
W końcu poszli po rozum do głowy?
Alicja w krainie czarów

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Lothar.
Może umysł ma jakieś mechanizmy obronne przed tym lewicowym wpływem? Ale czubków dużo >;)

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
W końcu poszli po rozum do głowy?
W UK też odchodzą od tych idiotyzmów, jeszcze tylko Europa zachodnia się trzyma Cześć Ewka.
Ps.
A w Polsce dopiero starają się na siłę wprowadzać

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Może umysł ma jakieś mechanizmy obronne przed tym lewicowym wpływem? Ale czubków dużo >;)
W Polsce lewica poniżej progu wyborczego Cześć Wojtek...

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Jak tak dalej pójdzie, to w krzaki trzeba będzie latać >;))

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Cześć Andrzeju, ile to już lat trwa? A komuchy ciągle u władzy?

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Cześć Andrzeju, ile to już lat trwa? A komuchy ciągle u władzy?
Jak normalni ludzie mają wszystko gdzieś i nie idą głosować...To tak wychodzi...

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Lothar.
Bo i na kogo głosować? Na kryptokomunistów?

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Biegnij Lola biegnij
Braun bedzie startował chyba z dwóch okręgów, ale nie z mojego. U mnie nie wiem czy będzie jakiś normalny antykołchozowy kandydat
Alicja w krainie czarów

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Biegnij Lola biegnij

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Lothar.
U nas są 2 osoby, do Sejmika i do Rady miasta.

[...]

Musi być. W każdym okręgu będą listy albo Konfederacji, albo Suwerennej Polski...Sośnierz wczoraj powiedział żeby w unii coś się zmieniło, wszyscy musieliby być z Konfederacji

Tu masz Łódź Ewka...https://konfederacja.pl/konfederacja-i-bezpartyjni-samorzadowcy-w-lodzi/ To że w sieci i mediach nic nie piszą, to normalka...

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Biegnij Lola biegnij
No to Wilk pozostaje
Alicja w krainie czarów

Re: Łatwo zakazać, ale co dalej? >;)

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a
No to Wilk pozostaje
Widać że konserwatysta, prawicowiec. Ale co zauważyłem, w mediach jest tylko PO lub PIS. W Niemczech jadą po AFD jak po łysej kobyle, że to Ruskie, itp. Itd. A kto najczęściej przebywał u Putina?...Angela Merkel
12