Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Jesteś teoretykiem Ewo :) A z ludźmi trzeba jakoś żyć >;)) Cieszę się że tak doceniasz moją skromną osobę >;)))

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Wielu próbowało, a byli naprawdę dobrzy >;)) Póki co jestem "górą" amerykański uśmiech, w czym mogę pomóc i proszę dzwonić w razie kłopotów. Miałem niezłych hmm promotorów, nie uwierzyła byś co robili z prostymi ludźmi :) No i ze mną też próbowali >;)) Dawne czasy, dobrze że to już za mną. Niemniej po tych "szkołach" nie jestem "normalnym człowiekiem" i zdaje sobie z tego sprawę >;)) I nie myśl, że to psycho/socjopatia. Czuję, ale reaguję jak uznam za stosowne, potrafię przegrywać, jak uznam że tak trzeba, umiesz? >;D

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
To Ty tak twierdzisz Ewo :) A każdy ocenia po sobie. Długa droga za mną i szarpanie się z ludźmi co jak by byli biedni to by nie byli "ekscentryczni" a zaburzeni >;) A potem ja szkoliłem tak innych >;)) Służba nie drużba i rzygać będziesz... jutro >;))

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
PS.
Więcej się uczę jak są kłopoty >;) Mam, metodę jak jest źle to trzeba przeciągnąć i znów próbować >;))

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Jesteś już "przechodzona" wieloma autorytetami i "prawdami" więc idzie jak po grudzie >;P Ale bardzo powolutku progres idzie, z 1+ do indeksu >;))

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Jesteś wrażliwa i podatna, musiała byś zobaczyć jak się przyp.... a ja spokojnie rozgrywam sprawę >;) Potrafiła byś mnie skląć od ostatnich bez powodu i zdzierżyć jak bym zrobił to samo, z presją i.... finezją? >;))

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Złap dystans, potrzebny jest kontakt psychiczny, patrzysz z bliska w ciemnoniebieskie oczy pana wojtka  i na zimno.... >;) Po kółku teatralnym dasz radę >;P

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Musiała byś mieć "staż kliniczny" z wariatami i pojebami, z agresywnymi i konfliktowym, paranoikami i furiatami, to patrzysz jak stary barman na pijaków i wszędzie widzisz "pacjentów" na świeżym lufcie >;)

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Z "kursów branżowych" walka z sektami i kidnapingiem. Dobrze że ludzie nie wiedzą, bo można się skrzywić.

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
Strasznie ciekawa jesteś Ewo i hmm nie znasz uroków kopytologii tzn układów międzyludzkich. Domyśl się

Re: Znamy się już trochę >;PP

Re: Znamy się już trochę >;PP

Lothar.
>;D Dobree >;P Z sektami jest problem, szczególnie latem bo młodzi poszukują i są wciągani. A potem niewiele można legalnie zrobić.
1234