Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Inaczej widzę świat niż większość ludzi >;) Patrzymy na to samo a widzimy co innego, nawet zjawiska inaczej zachodzą, a jak o tym wiem to wykorzystuje >;) Bo każdy ma swoją dobrą stronę >;) Nawet w uczuciach tak jest, dawno temu polubiłem pewną dziewczynę, fajna ale nie było chemii, przynajmniej nie taki poziom. Poznałem ją z kolegą hmm podstępnie >;) Wypaliło krótkodystansowo, no trudno, ale to za mną jakoś chodzi. Znamy się znam ich dalszy los, nawet nie mam ochoty spotkać towarzysko, ale się śnią, coś jest nie tak, ale nie wiem co.

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Znów mnie nie doceniasz Ewo >;) Ja robię eksperymenty i widzę wyniki, mierzalne. I wiem że jak coś zrobię w skomplikowanych sprawach to wyniki pójdą w pewną stronę, a w inną jak będą blisko inne osoby >;) Tak jakby karzdy z nas tworzył odrębną rzeczywistość. Wykorzystuję to praktycznie i mam opinię fachowca od rzeczy niemożliwych >;) Czary >;P

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Dlaczego ciągniesz w dół Ewo :) Chodzi o inspiracje, zapamiętaj i zrób własne doświadczenia i się pochwal wynikami. Jest bryndza to podejdź w innym zespole, aż poznasz "działanie" poszczególnych ludzi >;)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Zafiksowałaś się >;) Spójrz na to jak na specyficzne talenty, patrzysz na ludzi i dobierasz najbardziej produktywny zespół pod dane zadanie. Ja wymyślam warianty rozwiązań. Mają wady są ryzykowne i niekoniecznie estetyczne, ale działają >;)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Wyniki Ewo >;P Ty masz "zabawy" a my walczymy o życie, co będzie z naszymi domami i rodzinami jak nie przyniesiemy kasy? Pójdziemy na utrzymanie żon? >;DD Tak tylko w komunizmie, każdy musi zarobić i moja w tym głowa >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Czy nie wspomniałem w startowym że widzę świat inaczej niż inni ludzie Ewo? Czytasz ze zrozumieniem? Na pewno?  Mają być wyniki i zauważyłem, że w określonych sprawach obecność jednych jest wskazana, a innych nie. Można to podpiąć pod talent, ale to nie to, stoi i się gapi i nie idzie >;) A jak ruszy, to się może gapić ile chce, ale nie w krytycznym momencie rozruchu >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Biegnij Lola biegnij

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Mam ciekawą niespotykaną metodykę, a ty zamiast sprawdzić, czy u ciebie zadziała :) to dalej w tą ścianę "trykasz" >;) Masz przypadki trudne, to dobierz obsadę i zrób notatki jak poszło >;)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
I tu jest temat, aby odkryć ukryte talenty w ludziach, bo każdy coś ma tylko niektóre ciężko sprzedać >;) Po co ma się męczyć w czymś do czego talentu nie ma a może wręcz przeciwnie ma antytalent, bo to "złe oko" i nie patrz się na ręce, to właśnie to >;)

[...]

Niech rozwijają swoje talenty to jedyna metoda, ale nie wszystko sprzedasz i się utrzymasz. Czytałem w książce pana Whartona o ojcu co był świetny w wyplataniu wikliny, ale tego nikt nie chciał i był woźnym w szkole bo jeść coś trzeba. Mój kolega miał raka jądra i jedno stracił i 3 lata pracował w szkole jako konserwator za grosze.

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Talent , to nie wszystko!
Ale warto rozwijać bo żyć z czegoś trzeba.
12