CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Amigoland
Jest tyle przekazów podprogowych, czy monologowych, że człowiek, tzn. Jego mózg rejestruje to, nie zdając sobie sprawy. A potem , gdy to coś nadejdzie, traktuje to jako rzecz naturalną. Dlatego mówimy, ludzie słuchają się telewizjiLub filmów, lub innych masmediów...Tak myślę...

[...]

Tak Amigo,100%racja.
Oni podprogowo nas programuja poprzez filmy i inne przekazy,to jest bardzo niebezpieczne .
I dlatego w ich rękach są wszelkie media.
Sama się zastanawiam ile filmów na yt dotyczących polityki,jakiejś słowiańszczyzny i magii zwyczajnie spreparowanych,nie opartych na zadnych realnych dowodach.Na pewno z 90%,tak myślę.

[...]

Hm. No wiesz. Na temat słowiańszczyzny jest jakieś niezrozumiałe tabu światowe. Domyślam się że zachodni świat uważa się w ogóle za lepszy. I jeżeli wyszło by teraz że Słowianie nie byli wcale tacy głupi jak szczątkowo przedstawiają. Ich narracja by runęła. Dlatego Słowianie obecni, starają się wypełnić tą lukę...A z tym przekazem podprogowym, to chyba już raz wspominałem co słyszałem w radio. W UK zrobili z jakimś urządzeniem test. Nakierowane było na jednego klienta..."Ukradnij to, ukradnij to" I facet wziął i ukradł. Oczywiście wpadł przy wyjściu. No ale organizatorzy testu go wybawili. Facet nigdy w życiu niczego w sklepie nie ukradł. Facet tłumaczył się że jakby słyszał swój wewnętrzny głos, nakłaniający go do postępku...Oczywiście wybuchła afera że zrobiono na nim doświadczenie bez jego wiedzy. I organizatorzy gęsto się tłumaczyli i obiecali że już nigdy więcej...Czyżby???

[...]

Te technologie są skrajnie niebezpieczne.
Swoją drogą powiedzial,że słyszał swój głos.
To co my własciwie słyszymy we własnej glowie?
I jaką mamy gwarancję,że nikt nam nic nie wgrywa?
Nie mowię o agentach czy naukpowcach robiacych doświadczenie ale kto wie czy jacyś "obcy"nam nie mówią co mamy robić?
To są mega tematy.Zauważ,że każdy ma jakiegoś "gadacza"w głowie,skąd ten gadacz?

[...]

No tak. Niektórzy są tak zaatakowani że gadają ze sobą To prawda, to mega temat...

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Zajebiście to powiedział he he.
No przecież to aktor

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

A tu gościu, który mówił więcej, byc może bardziej bezpośrednio, nawet książkę chciał wydać z dwójką swoich przyjaciół, ale  popełnił seryjne samobójstewo i oni też zginęli w niewyjaśnionych okolicznościach.
Teraz już za dużo mówi o "teoriach spiskowych" Nie da się wszystkich wymordować...Jutro posłucham...

Re: CO POWIEDZIAŁ WOODY? SKANDAL W USA!

Lothar.
Nie wolno żartować bo ludzie przestaną się bać i zaczną myśleć >;)