Wiosna he he

Re: Wiosna he he

michalina

No,to im sie dostało;)

Tak czy siak wiosna juz gości od 2 tygodni;)

Re: Wiosna he he

No,to im sie dostało;)

Tak czy siak wiosna juz gości od 2 tygodni;)
Cudne! ja dzisiaj odpracowuje leżący dupa do góry weekend, przyszłam z roboty i zapierdzielam , jak mały samochodzik, umyłam okna i dałam sobie czas do 18, zrobię ile zdołam he he

Re: Wiosna he he

Lothar.
Wy dziewczyny to macie wiosnę a ja w korkach kwitnę

[...]

Czyli zapierdzielasz,masz takie samo "ADHD"jak i ja
Ja dziś po pracy zrobiłam sos i kopytka by nie gotowac obiadu jutro ale za to mam w planach jutro zrobić sernik i jakieś okno umyć;))

Re: Wiosna he he

Wy dziewczyny to macie wiosnę a ja w korkach kwitnę

Kwitłam dzis w korku w autobusie;))
Na szczęście ostatni dzień przed świetami bo od jutra mam wolne nie licząc niewolniczej pracy na rzecz rodziny

Re: Wiosna he he

Lothar.
Mokry jestem już 2 autka pod domem stoją i którym jechać? >;P Osiołkowi w żłoby dano..... >;)) A Święta to chyba jakoś za parę miesięcy bo nic nie czuję. No może hmm wiosnę zauważam bo panie sobie poczynają nadmiernie  czy ja jestem psem żeby mnie głaskać i obściskiwać >;)) Jak ja bym sobie tak pozwalał to by mnie wsadzili. Ale paniom..... wolno >;P

Re: Wiosna he he

Biegnij Lola biegnij
Poczułeś się molestowany? nie wierzę he he he he . Do piersi cie przytuliły, to pewnie byłes w 7 niebie he he

Re: Wiosna he he

Lothar.
Jak wdowa miała męża brodacza, to na 100% będę molestowany >;)) Jestem ciepłym przyjaznym facetem i korona mi z głowy nie spadnie, to nie jest nic strasznego, ale hmm a zasady?

Re: Wiosna he he

Biegnij Lola biegnij
Przeciez cię do wyra nie zaciągneła he he Chciaż ja też nie cierpie takiego obściskiwania, kurwicy dostaje he he

Re: Wiosna he he

Tja...Każde miejsce jest dobre

[...]

Ty chyba Ewka co parę dni okna myjesz? Dopiero co myłaś Cześć Ewka...

Re: Wiosna he he

[...]
Dopiero dwa? U mojego zięcia to stoi pod domem ze 6. I tylko jedno jeździ

Re: Wiosna he he

Przecież nie zastąpię zmarłego męża. To bardzo delikatna sytuacja, wymagająca wyczucia. Nic nie żałuje, ale to trochę krępujące, takie hmm "macanie" Ja to się naczytałem hmm po co księdzu ta kratka przy spowiedzi, tam się hmm dużo działo, bo panie, to "umiaru nie mają" >;))

Re: Wiosna he he

[...]
Jutro oddam pożyczony, tylko do tankuje >;))

[...]

No własnie nie myłam, miała myć he he ale zrobiłam sobie weekend "lenia"

[...]

Acha...

Re: Wiosna he he

[...]
Ja bym go...Odholowałdo warsztatu i powiedział....Popsuł się

[...]

Znowu te krwiożercze, agresywne, aroganckie  Panie! he he molestują i gwałcą was na każdym kroku! Dlatego tyle ich w więzieniach siedzi za przemoc wobec mężczyzn he he

[...]

To pewnie te lewaczki...Tak myślę
1234