W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Lothar.
Czytałem coś zabawnego >;)) Hmm to technika z Dalekiego Wschodu i bardziej dotyczy kobiet niż facetów, jak się zaczyna i już wiesz że będzie, to sobie wyobrażasz różne hmm kosmatości  tak, że ten ból, nabiera charakteru seksualnego i w ten sposób, hmm, nie jest już cierpieniem

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Lothar.
Iiiiii w takich nastrojach śmigam do Pracy

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

<quote author="Lothar">
[...]

Mózg kobiety po prostu pracuje 24 godziny na dobę. A facet potrafi wyłączyć swój mózg...Otworzyć usta i gapić się bezmyślnie  w TV, nie wiedząc o co tam chodzi...

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Lothar.
Albo spać jak suseł nawet jak jest głośno >;))))

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Lothar.
Podpadniesz Andrzeju >;PP Przypomniałeś mi jak moja Babcia ścierką mnie przeganiała jak "nagrzeszyłem" >;))

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

michalina
<quote author="Kawusia">
Amigoland napisał/a
Lothar napisał/a
[...]

Co robić taka natura faceta

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

michalina
Zdradzę Wam technikę którą opracowalam sama a potem się okazało,że nie tylko ja wpadlam na taki pomysł;))
Będąc w gorach dostałam koszmarnego bólu głowy ,był wieczór i nie miałam tabletki.
Połozyłam się i brałam oddechy i wypuszczałam powietrze nosem razem z tym bólem,wydychałam ból tak w skrócie.Po półgodzinie przeszło:))

Re: W sprawie bólów głowy i Migren >;))

Lothar.
Robię inaczej >;)) Bardzo głęboki wdech nosem i 3 razy pogłębiam aż (więcej nie da rady) i wydech ustami (też z 3 pogłębieniami), wyobrażam sobie że ból to czarna plama, co ją rozcieńczam i wciągam w siebie i wyrzucam, jak hmm odkurzacz >;PP Do tego lepiej usiąść, bo pomimo silnego oddychania, robi się niedotlenienie i nadchodzą odmienne stany łącznie z wizjami >;)) Tylko siedzieć prosto, dłonie na udach, nogi lekko rozchylone, nie dotykające się (pozycja faraona) >;))

[...]

też dobry sposób ale fakt,moze nastapic niedotlenienie więc chyba wybiorę mój sposób:))