U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
Afryka to dobry rynek, kupią kiepski szajs co już nikt nie chce. U nas ludzie myślą że stany i eu to "cywilizacja" ale z tamtego punktu widzenia to najgorsza kradnąca i mordująca dzicz, a Chińczycy to cywilizacja.

[...]

Tam to jest rynek biednych ludzi, kupią wszystko bo nic nie mają. Zamiast smarować czerwonych w stanach i ue można tworzyć nowe cywilizacje.

[...]

Wystarczy konkurencja i migracja >;))

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Stany, Kanada i Australia, to też takie demokracje jak i u ruskich >;)
Zgoda. To dlaczego nikt ze Stanów, Kanady, Australii nie ucieka do Rosji??? Tylko jest odwrotnie...
Heh, nie byłabym taka pewna Amigo 😁

No dobra. Mam tu klip pana Strzyżewskiego on tłumaczy rosyjskie media, także o jakimś bajaniu nie ma mowy. Facet poważny...Wolontariusz . I co tam mamy o tych "przeprowadzkach" do Rosji...
Zaraz na samym początku. Chyba 1 minuta...Witaj Sarenko.

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
A ja jestem "niewierzący" Andrzeju ruscy mają niezły sprzęt i stany o tym wiedzą >;)

[...]

Nie nadążają z produkcją czołgów. Produkują 20 na miesiąc, a tracą 300. Nie twierdzę że nie mają. Tylko jakoś go na froncie nie widać. A jak już, to bardzo mało. Widziałem Przechwycony przez Ukrów rosyjski sprzęt do czyszczenia min z pola. Nawet Ukry nim się zachwycają...Jak znajdę to wkleję...

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
To normalne że jak jest ofensywa to czołgi płoną >;) Ale ofensywy nie ma, nie po to za sobą minowali żeby w to wjechać. Jak stany "wstrzymają konie" to wszystko ucichnie. Ruscy zatrzymają Krym i Donbas 20% obszaru, stany resztę a ukry pojadą za chlebem.

[...]

Może i to był poradziecki sprzęt znaleziony gdzieś w magazynie ukraińskim, ciężko znaleźć jak nie ma typu ...

[...]

Jak to nie ma ofensywy. Rosja ma inicjatywę cały czas. Od czasu wyjścia z Chersonia. To jest już chyba ze 4 miesiące. Rosja nic nie zatrzyma. Przewiduję, jak i wielu analityków. Tylko że ja to widziałem na mapie już dużo wcześniej. Że Ukraińcy pójdą z północy na Melitopol. Rozdzielą armie rosyjskie. A dalej pójdą na Krym...Podejrzewano plany Rosji uderzenia z Charkowa w kierunku Krymu i wzięcia w kocioł wszystkich Ukraińców. Nie dokonano tego. A teraz już jest za późno, bo zaczęły się roztopy...

[...]

Także w maju, lub czerwcu...Będą duże rozstrzygnięcia...

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Andrzeju, wszystkie informacje którymi nas karmią to dezinformacja. Zobaczymy za rok kto jak kłamał. Problem w tym że ludzie nie pamiętają >;) no i wtedy dowolne kity można wciskać >;)

[...]

Ja będę pamiętał. A dezinformacja, też należy do działań wojennych. Doświadczyli tego kacapy. Jak Ukry rozpowiadali że pójdzie kontra od strony Chersonia, Ruskie tam się przesunęli, a kontra poszła na kierunek Charkowa

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
Coś tu śmierdzi Andrzeju, ruscy też mają satelity i zwiad lotniczy >;)

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Coś tu śmierdzi Andrzeju, ruscy też mają satelity i zwiad lotniczy >;)
Kacapy zamiast walić po osiedlach i stacjach transformatorowych. powinni trochę tych rakiet przytrzymać na cele wojskowe. A tak to się wyprztykaliZostały im tylko irańskie drony...Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki...

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
Mnie kiedyś uczyli że rozwala się elektrownie, to wszystko jest dziwne >;) Dobranoc. :)

[...]

Tylko że na Ukrainie, większość elektrowni, to elektrownie atomowe

Re: U nas propaganda, że Bidet daje jasny sygnał i nie boi się Putina, a co po drugiej stronie medalu o czym nam oczywiście nie mówią

Lothar.
No to nie reaktory tylko stacje trafo i linie przesyłowe. To szybko idzie rajdami lotniczymi. Albo zrzucić spadochroniarzy niech wysadzają i minują.
1234