Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 🙄

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 🙄

Jadą lewą stroną...
Już to widzę he he

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 🙄

Taka cena zawodowego sportu. Nie ze wszystkimi jest aż tak źle, zależy kto co uprawiał
Mój teśc uprawiał narciarstwo biegowe i trochę boksował i mial przerost serca .
Z tym,że to było kiedyś,to był sport amatorski.
Większość wyczynowców ma przerost serca. Czy większa pompa jest gorsza od małej pompy? Chyba nie . Skoro ojciec dożył tak sędziwego wieku...

[...]

To mój teść Amigo,nie ojciec;)
Tata długo zyje może dlatego,że w zyciu niczego nie trenował
Teść zmarł bo miał Alzhaimera.

[...]

Takie serce ma każdy zawodowy sportowiec Michalina i ja też he he . Za każdym razem jak szłam na badania serca, to sie mnie pytali nie, czy trenowałam, ale co trenowałam he he
Acha,to już teraz wiem:)

[...]

Acha...I tak bywa
12