Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Nie przesadziłeś! Okno owertona było w punkt he he Intelektualistki bardzo lubią takie własnie romantyczne klimaty! he he działaj chłopie, działaj! he he
To bardzo pozytywna osoba >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Piłka w grze, zobaczymy co zrobią stany. Lecę do roboty, miłego dnia Andrzeju >;))
W Stanach dzieje się he he wczoraj odblokowali Trumpowi FB. A ja dzisiaj posłuchałam Red Pils i coraz bliżej jest moment ujawnienia bandytki rodziny Bidetów, co mnie cieszy, mam badzieję, że za Obamę i handlarzy ludźmi Clintonów też się wezmą bardziej i nie odpuszcza tej diablicy.
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/735182501447195
Trudno, żeby się nie działo. Przecież Stany nie leżą na księżycu Tam prezydent ma do powiedzenia, tyle co żyd za okupacji. To że rodzinka Biden tam nakupowała, nie ma najmniejszego znaczenia. Po prostu mieli dojście. Jestem ciekawy co nasz były prezydent Kwaśniak tam nakupował. Też był chyba nawet skoligacony z rodzinką Kuczmy. Jakoś o tym cisza... a w Stanach, jak to w Stanach...Liczy się "Interes Narodowy"
Nie śledzisz info o Bidecie najwyraźniej. Mam nadzieję, że to będzie pierwszy złapany, a potem pójdzie lawina. Jesli potwierdza sie podejrzenia, to grozi mu czapa. U nas prezydent może być agentem obcego państwa i nawet sie z tym w telewizorze afiszować, ale tam to nie przejdzie.
Widzisz Ewka. Tam są wolne media i mogą klekać co chcą. Tak jak u nas są wolni europosłowie i mogą pluć na Polskę ile wlezie. Ostatni przykład...Pani Ochojska...
Bidet agentem? Czyim ? Putina? Jak ten dziadek czasami nie wie gdzie jest

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Nie zadaję zbyt osobistych pytań Ewo, dom zamożny, ale lekko zaniedbany, widać brak faceta >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Z 10 lat, zakochał się >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Od dawna, ale kto tam wie >;P

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

I było fajnie załapałem się na ciastko i kawę >;P
A drążyłes dalej, czy uległeś i zrobiłeś co chciała?
Uległem >;) Miała.... silne czary i ciasto do kawy >;PP
"Silne czary" he he w jakim rozmiarze?

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)