Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

I było fajnie załapałem się na ciastko i kawę >;P
A drążyłes dalej, czy uległeś i zrobiłeś co chciała?
Uległem >;) Miała.... silne czary i ciasto do kawy >;PP

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Piłka w grze, zobaczymy co zrobią stany. Lecę do roboty, miłego dnia Andrzeju >;))
No leć...Miłego. Na mnie też czeka robota...Tylko że w domu
W kuchni wylądowałes na dobre, czy jeszcze sie migasz? he he
Jestem w domu i myślę o obiedzie >;D

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Poczytałem was i doszedłem do wniosku że to wszystko już było...Chciałbym słyszeć jakąś propozycję jak wyjść z tego labiryntu
Witajcie Duszki.
Wyłączyć telewizor, przede wszystkim! he he Może takie odcięcie od prądu na pół roku zrobiłoby oczyszczenie mózgów? he he
Wyłączyć tv jak najbardziej, ale prądu to nie wolno >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Chudziak >;P ale gra na gitarze, ma gitarę klasyczną co nieźle stroi >;P

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Ma niebieskie oczy jasną skórę i jasne włosy, bardzo sympatyczna osoba >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
To nie ten typ, co się eksponuje w tą stronę >;)) Intelektualistka  >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Rozmawialiśmy o cenach wynajmu i oknie overtona >;PP

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Nie chcę przesadzać Ewo :) Gdzie mieszkasz i pracujesz.....

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Piłka w grze, zobaczymy co zrobią stany. Lecę do roboty, miłego dnia Andrzeju >;))
W Stanach dzieje się he he wczoraj odblokowali Trumpowi FB. A ja dzisiaj posłuchałam Red Pils i coraz bliżej jest moment ujawnienia bandytki rodziny Bidetów, co mnie cieszy, mam badzieję, że za Obamę i handlarzy ludźmi Clintonów też się wezmą bardziej i nie odpuszcza tej diablicy.
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/735182501447195
Trudno, żeby się nie działo. Przecież Stany nie leżą na księżycu Tam prezydent ma do powiedzenia, tyle co żyd za okupacji. To że rodzinka Biden tam nakupowała, nie ma najmniejszego znaczenia. Po prostu mieli dojście. Jestem ciekawy co nasz były prezydent Kwaśniak tam nakupował. Też był chyba nawet skoligacony z rodzinką Kuczmy. Jakoś o tym cisza... a w Stanach, jak to w Stanach...Liczy się "Interes Narodowy"