Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Jak w stanach, demokraci i republikanie, nie ma innego wyboru >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Czują się "ważni" ktoś zabiega o ich uwagę >:) Chleba i igrzysk ma swoją tradycję, dziś sobota, wieczorem wódeczka popłynie rzeką przez Polskę >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Ale ludzie tak postępują w owczym pędzie >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Ja jadę za godzinę :) Miłego dnia Ewo >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Poczytałem was i doszedłem do wniosku że to wszystko już było...Chciałbym słyszeć jakąś propozycję jak wyjść z tego labiryntu
Witajcie Duszki.

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Nie chcę cię martwić Andrzeju, ludzie tacy jak my co sami coś potrafią potrzebni są przy ekspansji, po ekspansji potrzebni są tylko najtańsi bezmyślni wyrobnicy i 1 na 30-40 sprytniejszy "kierownik" co powie co robić >;) Więc można eksploatować do końca, zabierać 50% dochodów na zus a nie dawać nic w zamian bo jak emerytura do 75 to padnie się w pracy wcześniej. a Lekarz? To jak w gb paracetamol sobie łyknij i koniec. Tak się kończy piramida pana Bismarcka. A co do wyborów politycznych to o amerykański jarłyk walczą 2 ugrupowania >;)

[...]

Chyba coś przeoczyłeś Wojtek. Unia, czyt. Niemcy, chciała się urwać z amerykańskiej smyczy. A razem z nimi opcja pruska w Polsce.

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
Piłka w grze, zobaczymy co zrobią stany. Lecę do roboty, miłego dnia Andrzeju >;))

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Piłka w grze, zobaczymy co zrobią stany. Lecę do roboty, miłego dnia Andrzeju >;))
No leć...Miłego. Na mnie też czeka robota...Tylko że w domu

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)

Lothar.
I było fajnie załapałem się na ciastko i kawę >;P

Re: Punkt widzenia wiele zmienia >;)