Powrót lata...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie rano było tylko +12 stopni. Ale w południe wróciło lato i było +23 stopnie...

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
cześć Kotku u mnie od rano mocno słonko grzało  tyle że nie było zbyt gorąco tak w miarę  później niebo zachmurzone było  bez deszczu  znośnie cały dzień chodziłam z kulą po mieszkaniu wlazł mi straszny ból  w lewe kolano i biodro nic nie pomagało byłam niesprawna na całego ech  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Hm. Ja Ci kiedyś mówiłem że tą lewą stronę Ci zaatakuje ból. Brałaś jakieś tabletki przeciwbólowe?...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
tak brałam  ketonal  dwa razy  wiem że nie wolno  przesadzić z nimi  dopiero po drugiej nieco ulżyło  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
tak brałam  ketonal  dwa razy  wiem że nie wolno  przesadzić z nimi  dopiero po drugiej nieco ulżyło  Buziak
No...Ten Ketonal jest chyba obecnie najlepszym środkiem przeciwbólowym. Raz wziąłem tabletkę to cały tydzień nie czułem żadnego bólu. No ale wiesz, tabletka nie usunie przyczyny bólu. Chyba powinnaś więcej teraz leżeć...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
dzisiaj wyjątkowo dużo pozwoliłam sobie poleżeć  wydaje mi się że trochę zaszkodziły mi przeciągi  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
dzisiaj wyjątkowo dużo pozwoliłam sobie poleżeć  wydaje mi się że trochę zaszkodziły mi przeciągi  Buziak
Hm. Przeciągi na stawy? No nie wiem, wydaje mi się że to od obciążenia? Kotuś? Masz lupę?...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
może jestem zbyt ciężka  Kotku o co chodzi z tą lupą?  nie mam    Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
może jestem zbyt ciężka  Kotku o co chodzi z tą lupą?  nie mam    Buziak
??? Nie masz lupki? No Kotuś. To jak czytasz coś, co jest napisane drobnym maczkiem? Hm?...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
no nie mam  po prostu nie odczytam odpuszczam  aaa to dziadostwo już otworzyłam chyba cążki przysłużyły się teraz aż zbyt luźno się otwiera  nadal chodzi nieźle  trochę skaleczyłam a takie ładniutkie było  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no nie mam  po prostu nie odczytam odpuszczam  aaa to dziadostwo już otworzyłam chyba cążki przysłużyły się teraz aż zbyt luźno się otwiera  nadal chodzi nieźle  trochę skaleczyłam a takie ładniutkie było  Buziak
Mam takie lupki dwie. Są nawet z lampką. Takie fajne, poręczne. Przy najbliżej okazji Ci wyślę. No to dobrze że otworzyłaś, jak nie było możliwości inaczej. To i cążki dobre...Buziak.

Re: Powrót lata...

Amigoland

Taka. Ta lupka. Poręczna i nie zajmuje dużo miejsca w torebce...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
fajna  noo nie pogardzę Kotku  ostatnio  myślałam o zakupie ale zupełnie nie wiem gdzie się ruszyć  a może uda mi się Cię namówić na małą lornetkę? hm?   wybacz że tak żebram  Kochanie Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
fajna  noo nie pogardzę Kotku  ostatnio  myślałam o zakupie ale zupełnie nie wiem gdzie się ruszyć  a może uda mi się Cię namówić na małą lornetkę? hm?   wybacz że tak żebram  Kochanie Buziak
??? Aaa kogo chcesz podglądać? Hm? Kotuś?...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
hahahaha   mam Kotku z jednego okna widok na ruiny zamku   z Jury  widzę je tyle na ile można zobaczyć z tak daleka  intryguje mnie ten widok obserwuję od lat i wyobraź sobie że  wzgórze jest  z czasem coraz wyższe  przyszło mi do głowy że chyba Ziemia się w zachodnią stronę przekręciła nieco Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Acha...Chcesz oglądać widoki. Kotuś nie znam się na lornetkach. A jak mała, to myślę, że tylko do teatru się nadaje. Popatrzę w sieci...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
konkretnie chodziło mi o to dziwne zjawisko Kotku była mała górka kilka lat wcześniej teraz jest wysokie wzgórze   taka do teatru może nie mieć zasięgu  chodzi mi o małą ale aby miała zasięg  dalszy ja nie znam się na tym właśnie  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
No wiem Kotuś, że z zasięgiem. Kotuś? A może na tym wzgórzu rośnie...Las? Hm?...Buziak.

Re: Powrót lata...

Imli-li ☼
ale ja tam widzę że jest coś jasnego  czasem ładnie słońce oświetli  no nie wiem  próbowałam telefonem ale on słabo powiększa bo chciałam Ci pokazać  Buziak

Re: Powrót lata...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
ale ja tam widzę że jest coś jasnego  czasem ładnie słońce oświetli  no nie wiem  próbowałam telefonem ale on słabo powiększa bo chciałam Ci pokazać  Buziak
No dobrze Kochanie...Nie ma sprawy...Przejdziemy się na jednego Kotuś? Hm?...Buziak.
1234 ... 93