Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Jesień zaczęła się pięknym słonecznym dniem. Temp...+23 stopnie.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
cześć Kotku  u mnie chłodno wietrzysko sprawiło ochłodzenie troszkę słonka no jak wczoraj  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku  u mnie chłodno wietrzysko sprawiło ochłodzenie troszkę słonka no jak wczoraj  Buziak
No to pewnie jutro będziesz miała ciepło. Ostatnio chyba pogoda idzie od mnie...Do Ciebie...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
być może  coś mówili o deszczu no zobaczymy  byłam dzisiaj zaklepać sobie trochę rehabilitacji  zaczynam od 4 października  trochę mnie rozruszają Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
być może  coś mówili o deszczu no zobaczymy  byłam dzisiaj zaklepać sobie trochę rehabilitacji  zaczynam od 4 października  trochę mnie rozruszają Buziak
Wow, to świetnie. U nas ci masażyści chyba jeszcze zamknięci...Nie wiem...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
u mnie byłam we wrześniu ostatni raz  nawet nie pytali o szczepienie  lekarze już przyjmują osobiście  jest prawie normalnie  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
u mnie byłam we wrześniu ostatni raz  nawet nie pytali o szczepienie  lekarze już przyjmują osobiście  jest prawie normalnie  Buziak
Nie wiem Kotuś. Tak dawno nie byłem u lekarza, że nie wiem. Byłem u stomatologa. No, tam to tylko w poczekalni maski. Bo na fotelu...Nie idzie hehehe...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
już zrobione ząbki Kotku?   ja poszłam do kontroli z wszystkimi wynikami  nie jest źle  muszę co miesiąc badać krew dla kontroli  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
już zrobione ząbki Kotku?   ja poszłam do kontroli z wszystkimi wynikami  nie jest źle  muszę co miesiąc badać krew dla kontroli  Buziak
No, na razie z zębami mam spokój. Trzeba będzie na wiosnę iść tylko do kontroli, chyba że coś wcześniej "wyskoczy". Hm. No jak nie jest źle. Tzn, że alarmu nie ma. Wspomniałaś Kotuś o zasypianiu? Hm?...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
Kotku aby gorzej nie było nic nie boli  krew trzeba sprawdzać  wymasują a sen? no mam tabletki  czego więcej chcieć Kochanie?  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku aby gorzej nie było nic nie boli  krew trzeba sprawdzać  wymasują a sen? no mam tabletki  czego więcej chcieć Kochanie?  Buziak
No ale mówiłaś, że jedna to już za mało? Myślałem że wspomnisz. Może dałaby Ci inne? Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
Kotku nie będę zbyt marudziła radzę sobie  jak mi braknie to zadzwonię po receptę ona przepisze   Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
No tak. Ale to jednak chemia. Próbowałem Cię kiedyś nakłonić do wcześniejszego wstawania, ale jak widzę bez skutku...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
Kotku ja muszę dobrze wyspać się bo jak nie     jestem zupełnie niekomunikatywna  wręcz nie do zniesienia  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku ja muszę dobrze wyspać się bo jak nie     jestem zupełnie niekomunikatywna  wręcz nie do zniesienia  Buziak
No wiem. Też odsypiam w weekend. Ale mnie chodziło wtedy o stopniowe przesuwanie dnia. Tak po 15 minut tygodniowo. Tak, żebyś już o północy była senna, nie o drugiej w nocy...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
mój organizm już się przyzwyczaił do tego trybu  męczyłabym się  a po co?  jasne że gdyby mnie coś zmusiło  to bym zmieniła powoli tryb życia   Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
mój organizm już się przyzwyczaił do tego trybu  męczyłabym się  a po co?  jasne że gdyby mnie coś zmusiło  to bym zmieniła powoli tryb życia   Buziak
Też tak pomyślałem. Mój zięć ma podobnie. Śpi do południa. Ale kładzie się późno spać...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
ale on ma zajęć  dużo    a ja jestem wypoczęta i chodzę o  północy spać przynajmniej usiłuję  zasnąć dokąd tabletka nie zadziała  Buziak

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
ale on ma zajęć  dużo    a ja jestem wypoczęta i chodzę o  północy spać przynajmniej usiłuję  zasnąć dokąd tabletka nie zadziała  Buziak
No tak. Musi trochę w domu robić i na mieście..."Cycuś" nie ma zamiaru chodzić do przedszkola...Mowy nie ma. Nie chce nawet słyszeć...Buziak.

Re: Pierwszy dzień jesieni...

Imli-li ☼
chyba dziecko nie wytrzymuje rozłąki albo się czymś zraził   jeśli może być w domu to trudno trochę podrośnie  zmieni się jeszcze jest mały  Buziak
1234 ... 99