Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Amigoland
Witaj Kotuś w tym pierwszym dniu wiosny. U mnie niestety, cały dzień pochmurny, chłodny, czyli do kitu...Hehehe...Ale nie padało ...

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
cześć Kochanie a u mnie zima na całego  i zero stopni a śnieg dalej sypie  Buziak

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kochanie a u mnie zima na całego  i zero stopni a śnieg dalej sypie  Buziak
Wow, ale słyszałem w TV, że idzie ocieplenie...No ale to już chyba ostatni śnieg. Także możesz nacieszyć jeszcze oczy bielą świata...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
już mnie to wkurza a jest pięknie biało   teraz już cieplej ale te mrozy mogły drzewka zepsuć martwi mnie to  Buziak

[...]

Nie sądzę Kotuś. W tamtym roku było to samo i nic nie popsuły. To nie żadne mrozy że drzewa "trzeszczą", hehehe...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
one budziły się do życia a tu mrozy przyszły  dosyć mocne  może będzie dobrze  Buziak

[...]

Nie martw się Kotuś. Będzie dobrze. W naturze już nie raz tak jest...To samo u mnie ptaki, dalej wariują, chociaż jest zimno, hehehe...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
dzisiaj gadałam z dziećmi z Anglii oni się śmieją że nikt w ich otoczeniu ani w pracy nie zachorował w sensie że tego nie widzieli nie że śmieszne  u nich wiosna w pełni  Buziak

[...]

Wow. To fajne, że wszyscy zdrowi. UK już "zdjęli" z listy krajów podwyższonego ryzyka. A w środę lecą tam Polacy na mecz...Z Lewandowskim na czele...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
Borys  stopniowo luzuje  ma na dniach coś tam pootwierać  dobrze sobie radzi ze szczepieniem  i testami przede wszystkim  nawet dzieci  w szkołach jeśli wyrażą zgodę oczywiści testują  starszy  wnusio przynosi nawet testy do domu ze szkoły  Buziak

[...]

Aaa to pewnie te jednorazowe. Ale pod żadnym pozorem niech się nie zgadzają na żadne szczepienia. Nie wiadomo jakie to mogą być powikłania za jakiś czas...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
nigdzie nikt nie wspomina o szczepieniach na razie  tak że nie ma problemu  a co u Twoich Kotku?  Buziak

[...]

Nie wiem Kotuś. Nie byłem. Pisałem tylko dzisiaj trochę z córką. Wszystko po staremu. Mały dokazuje w kuchni, miksuje już sam. Nie da się dotknąć do mechanicznych przyrządów. Sam chce obsługiwać...Dobrze mu to idzie, hehehe...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
no to  mały do kuchni zagląda  a może tylko te mechaniczne rzeczy go ciągną nie wiem  Buziak

[...]

Tak Kotuś. Nic poza tym, żadne rysowanie, malowanie, nie interesuje go...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
coś się w dziecku rozwija tylko patrzeć jak zacznie do środka zaglądać oj moje rozbierały co im w łapki wpadło   Buziak

[...]

Hehehe...No, moja córka wolała rysować, także był spokój. Siedziała tylko z językiem na brodzie i rysowała...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
to może czas już kupić klocki LEGO? no byłaby frajda  tylko  aby ich do ust nie brał  chłopcy lubią te klocki  Buziak

[...]

On już ma pełno klocków. Miał już jak był mniejszy. Córka go pilnowała. Lubił coś budować. Ale teraz Kotuś to on ma już tego smartfona...Tam ma swoje bajki. Także klocki czekają na lepsze czasy...Hehehe...Buziak.

Re: Pierwszy dzień wiosny! Hurra! Ale tylko kalendarzowej...Uuuu

Imli-li ☼
no tak  zapomniałam że raczej niczego mu nie brakuje  córka raczej dziecinnych narzędzi mu niech nie kupuje bo u mnie od tego się zaczęło rozkręcanie właśnie sama sobie narobiłam kłopotu  Buziak
1234 ... 124