No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
No ja już też chyba z 15 lat nie widziałem igły. Ale przyznasz Sarenko że każdy z wypadku, jest od razu szczepiony na tężca, w szpitalu dochodzi jeszcze rutynowa szczepionka na ...Trombozę. Także oni mają tyle okazji ludziom coś wszczepić, że głowa boli...
Fakt, ale jest też duży odsetek takich, jak ja, co to unikają lekarzy, o szpitalach nie mówiąc;)
Dla takich jak ty...Sarenko, jest obecna pandemia, żeby zaszczepić...Obowiązkowo, hehehe. Nie tak martwi minie ta szczepionka, chociaż jeszcze kiedyś było inaczej. Martwi mnie to testowanie, na masową skalą. Na masową skalę, bezwiednie, bez oporu, ludzie oddają swoje DNA...

[...]

No właśnie chciałabym tego uniknąć, ale coś czuję, że po to są teraz te wszystkie obostrzenia, by zaszczepieni byli w przyszłości wszyscy.
Co do oddawania DNA to fakt.

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

michalina
Przed chwilą zadzwoniłam do koleżanki i słyszę jakieś głosy a ona mówi,że jest w Warszawie na proteście!:))
Dołączam do niej sercowo i mentalnie:))

[...]

Popieram Michalinko i też jestem całym sercem mentalnie:)

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Amigoland
Witaj Sarenko, witajcie Duszki. Jak mówi pan tam w klipie "zaraza" od czasu pojawienia się, podobno już 3 razy zmutowała. To jak oni chcą wynależć na to szczepionkę?

[...]

michalina napisał/a
Przed chwilą zadzwoniłam do koleżanki i słyszę jakieś głosy a ona mówi,że jest w Warszawie na proteście!:))
Dołączam do niej sercowo i mentalnie:))
Popieram Michalinko i też jestem całym sercem mentalnie:)

Ja zakładam maskę tylko przed sklepem...Bo muss. Zakupy teraz robię tak, żeby na dłużej starczyło. Tzn. Żeby ograniczyć przebywanie w sklepach...

[...]

Pewnie też ma w planach mutować;D
Witaj Ami, obejrzę sobie później ten filmik, bo teraz muszę zmyknąć;)

[...]

Robię dokładnie tak samo i powiem Ci, że w niektórych bankach, np. w moim tej maski mieć nie muszę - nikt mnie nie upomina;)

[...]

Bo teraz wszędzie mają te przezroczyste ekrany z plexi. W niektórych sklepach panie siedzące na kasie też nie muszą mieć. Ale jak idzie "na sklep" to musi założyć. Jeżeli chodzi o banki to sobie przypominam jaką histerię zrobiły pracownice banków, w ...Marcu jak to się zaczynało...Niektóre pytały się w radio czy mogą odmówić przyjścia do pracy...Ze względu na pandemię, hehehe

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Kochani, wrzucę na szybko jeszcze. Dzieje się

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Kawusia
[...]

Jest przełom Kawusiu:)

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Amigoland
Sarenko...Szumowski już Polakom kojarzył się tylko z krętactwem...Także musiał odejść...Bo rzucał niezbyt przyjazne światło na PIS...Ale jak oni myślą że Polacy zapomnieli co z nimi zrobili, to są w błędzie...

[...]

Nie wszystkim Polakom, niektórzy wierzyli w każde jego słowo ;P
1234