No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Witaj Sarenko. Sądzę już teraz wszystko działa przeciw Kodovitom, czym więcej histerii, tym większy opór...Jak to mówią małolaty...Przeginają...I to jak? Hehehe...
Witaj Ami. Przeginają i to jak! Wmawiać zdrowym ludziom bezobjawową chorobę, to jest właśnie przegięcie.
Przypomnijmy zatem jakie są możliwe objawy tego "świrusa"
Najczęściej występujące objawy:
gorączka
suchy kaszel
zmęczenie
Rzadziej występujące objawy:
ból mięśni
ból gardła
biegunka
zapalenie spojówek
ból głowy
utrata smaku lub węchu
wysypka skórna lub przebarwienia palców u rąk i stóp
Poważne objawy:
trudności w oddychaniu lub duszności
ból lub ucisk w klatce piersiowej
utrata mowy lub zdolności ruchowych

Jeżeli u zupełnie zdrowego człowieka testy wykazują koronę, to
a) powinien zrobić sobie test prywatnie,
b) jest to zafałszowanie wyników, mające coś na celu
- wysłanie takiego delikwenta na kwarantannę
- podciągnięcie wyników i zastraszenie
Czyli wszystko co możliwe, hehehe...
Witaj Sarenko.

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
michalina napisał/a
Nie wierzę w szczepionkę na koronę bo jak wspominałam to jest wirus z RNA na którego przez 40 lat nic nie wynaleziono a teraz nagle...;))
Co do korony to jestem teraz w 100% przekonana,że to sciema.Niestety nic nie jest robione ot,tak sobie ,wszystko jest po coś a czym jest to "coś"to się boję myśleć.
Przeszło mi przez myśl Michalinko, że szczepionki będą miały głównie na celu nie kontrolę (czip), ale zmianę naszego DNA.
Za szybko się ludzie teraz zaczęli budzić, co trzeba powstrzymać, by nadal rządzić światem.
Hej Sarenko:))Bardzo mozliwe,wiele osób mówi o zmianie naszego DNA.

[...]

Ale to jest dobre, hehehe...Cześć Ewka...

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Tam lekarz powiedział jedną ważną rzecz. Omijać platformy które cenzurują. Te platformy umrą śmiercią naturalną...

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Nawet Bill o tym mówi. jak mi się uda to znajde babke , która o tym mówiła
Mówił o tym także...Jerzy Zięba...Aaa ta "babka" jest zaraz obok tego klipu co wkleiłaś...Judy Millkovitz, czy coś takiego. Na nią zawsze pan Zięba się powołuje...

[...]

W szczepionce jest obce RNA. Lekarka, która zajmowala się NOPem powiedziala, że o ile była w stanie wyleczyć niektóre powikłania poszczepienne np eliminując metale cieżkie z organizmu, o tyle ta szczepionka z RNA na stałe zmieni kod genetyczny, a to juz jest proces nieodwracalny!
Dostaniemy nowy Kod Ewka, jak nowy kod do programów komputerowych, hehehe. Wszyscy będziemy mówić jednym językiem i popierać jedynie słuszne poglądy. Kody te zapewnią bezpłodność a może i całkowity brak erekcji u mężczyzn. Powstanie armia kobiet, które jakoś tam będą sobie urozmaicać życie seksualne aż do póżnej starości. Ziemia się wyludni, miasta zarosną chaszczami, bo nie będzie komu i po co, tego wyrywać. Zieloni opanują planetę Ziemia. Na śniadanie marchewka, na obiad marchewka...Na kolację marchewka...albo burak cukrowy, oczywiście na surowo. Słabe jednostki będą usypiane. A ci co nie wytrzymają psychicznie i tak odbiorą sobie życie. Świat będzie w kolorach...Tęczy, hehehe...
Ps.
Mam taką cichą nadzieję że tego nie dożyję...Ale czasy przełomu, są zawsze ciekawe, to trzeba przyznać...

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Hej Sarenko:))Bardzo mozliwe,wiele osób mówi o zmianie naszego DNA.
To by nawet tłumaczyło, dlaczego dzieci niby nie chorują. Ano dlatego, że już im w szczepionkach te DNA zmieniono...

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Dokładnie widać na tym przykładzie, jak wszystko jest upolitycznione. Donald T. popiera próby leczenia hydroxychlorochiną, a jego przeciwnik kandydat jest przeciw - jak i cała elita, co chce rządzić całym światem.

Re: No właśnie! Jak można mieć bezobjawową, ostrą niewydolność układu oddechowego?

Ale to jest dobre, hehehe...Cześć Ewka...
   Niewątpliwie będą mieli dylemat haha

[...]

Witaj Sarenko. Jakby chciano nam zmieniać kod genetyczny mogliby to robić, bez tego całego zamętu. Przecież jesteśmy szczepieni na każdym kroku, a to na grypę, a to na kleszcze, a to w szpitalach na tężca...Czy znasz pacjenta który domagał się składu szczepionki? W szpitalu? U lekarza domowego??

[...]

Mów za siebie, bo ja od bardzo dawna nie jestem szczepiona;)
Ba, nawet lekarza nie odwiedzam w ogóle - ciekawe, czy moją kartotekę nie wyrzucili haha

[...]

No ja już też chyba z 15 lat nie widziałem igły. Ale przyznasz Sarenko że każdy z wypadku, jest od razu szczepiony na tężca, w szpitalu dochodzi jeszcze rutynowa szczepionka na ...Trombozę. Także oni mają tyle okazji ludziom coś wszczepić, że głowa boli...

[...]

Fakt, ale jest też duży odsetek takich, jak ja, co to unikają lekarzy, o szpitalach nie mówiąc;)

Musiałam sprawdzić, co to ta tromboza?;))
1234