No to ukry się kończą do jesieni.

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

No nie...przestań z tym Atorem ...Wojtek. Pewnie Ator widział wiec antywojenny w Niemczech

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Amigoland
Zachód to znaczy kto?

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Może trochę posłucham 🙄
Sama myślę, że większość (oprócz Polski) ma już dość finansowania ludobójstwa, przy którym niektórzy się bogacą.
Skończy się dozbrajanie, skończy się wojna! Mówiłam to mojej siostrzenicy już w zeszłym roku.

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Amigoland
Sylwia napisał/a
[...]
Sarenko. Każde zostawienie kacapom chociaż kawałka podbitych teraz terenów. Spowoduje powrót do konfliktu. Jak nie za rok...To za dwa...To pewne...

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Serenko, ludziom można wmówić wszystko, jak się zaszczepili, to też pójdą na mięso armatnie, za obce interesy. Powoli przestaje się identyfikować z Polską, jestem inny. Nie chcę być ofiarą, ani głupcem na kolanach. Nie jestem polakiem katolikiem ani komunistą, ups centrystą >;)) Jak ludziom dobrze w głupocie i alkoholizmie, to co mi do tego?

[...]

Ktoś czasem nie traktował porozumień mińskich poważnie?
Amigo, Ukraina jest już dawno podzielona. To było już zaplanowane przed tą wojną i to nie przez kacapów.

[...]

Tam dom Twój, gdzie serce, czy jakoś tak 🙂
Dobrej nocki ⭐🌜🥱

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Lothar.
Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje >;))

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Lothar.
No to ile jest warte ludzkie życie? Witaj Ewo >;)

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Re: No to ukry się kończą do jesieni.

Lothar.
Ma, tylko mały 3 pensje, to horror.