Macie tak samo?

Lothar.
Czym mniej się przejmuje i "kładę lachę"  a kasa się pcha sama. A jak się przykładam i zabiegam to jak "krew z nosa" to chyba za Kropelką: "miej wyjeb....e"  a będzie ci dane >;))

Re: Macie tak samo?

Czym mniej się przejmuje i "kładę lachę"  a kasa się pcha sama. A jak się przykładam i zabiegam to jak "krew z nosa" to chyba za Kropelką: "miej wyjeb....e"  a będzie ci dane >;))
Ja już w ogóle nic nie robię, a kasa mi się sama "wpycha" na konto, punktualnie...Co miesiąc Kiedyś i ty do tego dojdziesz Wojtek

Re: Macie tak samo?

Lothar.
Słabe szanse >;) Ale życie rentiera może być wygodne >;))

Re: Macie tak samo?

Słabe szanse >;) Ale życie rentiera może być wygodne >;))
No pewnie. Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki.

Re: Macie tak samo?

Re: Macie tak samo?

Lothar.
Ja to się muszę natyrać żeby coś z tego było i może się udać bądź nie >;)) i to wcale nie oznacza że były błędy w sztuce, to element osobistego szczęścia i splotu okoliczności >;)

Re: Macie tak samo?

Re: Macie tak samo?

Lothar.
No nie u nas może być solidny, ale to nie takie proste, bo wykonanie pracy nie gwarantuje otrzymania wynagrodzenia. Zwyczajnie oszukują.

Re: Macie tak samo?

Re: Macie tak samo?

Lothar.
Ja też ale sprawa emerytur jest otwarta jak tak zadłużają państwo. Możemy pracować aż "padniemy" :)

Re: Macie tak samo?

Re: Macie tak samo?

Lothar.
A ludzie liczą na te emerytury jak na pana boga a zarządzanie kryzysem i socjalizm prowadzi do nędzy. Dziś jesteśmy sini i zdrowi, ale to przemija >;))