Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Oszukują, jak zawsze Ale to chyba nie kopalnia odpowiada za CO2 tylko elektrownia.

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Lothar.
Co to za interesy że złodziejami, Andrzeju?

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Co to za interesy że złodziejami, Andrzeju?
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że oni nas uważają za złodziei

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Mam nadzieję że nowe władze w unii dopatrzą się tego szwindlu i Niemcy zapłacą z nawiązką+ gigantyczne kary...

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Lothar.
Złodzieja trzeba karać przykładnie inaczej się nie nauczy. >;)

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Złodzieja trzeba karać przykładnie inaczej się nie nauczy. >;)
Mam nadzieję że zostaną przykładnie ukarani

Re: Niemcy się nie nadają do przywództwa w EU.

Lothar.
Przez kogo?