Lothar.
Znaleźć

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Amigoland
Tylko jeden? Cześć Wojtek...

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Lothar.
Część Andrzeju, solidnie się wysypiasz już się martwiłem czy coś się nie porobiło. 😁 A parę kotów to żyją własnym życiem 😸 To łapanie myszy to w sumie dobry dla nich biznes 😻

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Część Andrzeju, solidnie się wysypiasz już się martwiłem czy coś się nie porobiło. 😁 A parę kotów to żyją własnym życiem 😸 To łapanie myszy to w sumie dobry dla nich biznes 😻
A gdzie tam spanie. Musiałem ruszyć wcześnie w trasę

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Tylko jeden? Cześć Wojtek...
To chyba filmik z jakiegoś kociego "bidula". Ale tylu kotów na raz to nie widziałem Można by powiedzieć, kocia społeczność...

[...]

U nas się już szykują na długą majówkę, a u mnie to akurat spadł grad, jechałem to waliło po szybach i dachu >;)

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Tylko jeden? Cześć Wojtek...
To chyba filmik z jakiegoś kociego "bidula". Ale tylu kotów na raz to nie widziałem Można by powiedzieć, kocia społeczność...
Ciekawe jak tam pachnie? Nie biją się? Koty są terytorialne i nie lubią jak obcy się kręci >;)

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P

Amigoland
Widocznie tam sami swoi

Re: Kot pasuje do biblioteki >;P