Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
Mój telefon komórkowy odczytuje na głos kto dzwoni jeżeli dzwoniącego mam wpisanego do spisu kontaktów. Znienawidzonego sąsiada z mieszkania nade mną, jako jedynego w całym telefonie, mam zapisanego jednym, dosadnym i wulgarnym słowem. Jak każdemu, czasem zdarzy mi się zapomnieć o wyłączeniu telefonu. Zgadnijcie kto zadzwonił do mnie, w chwili, gdy trzymałem do chrztu syna mojego przyjaciela? Dokładnie w momencie kiedy ksiądz wygłaszał formułkę o wypędzaniu szatana.

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

W kącie? Na baczność? A mówiłem nie zaczynaj z Ewką...Hehehe...

Re: Nie uwierzycie >;))

Imprezowicz >;) Wyrażasz sobie tego kaca nazajutrz >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

W kącie? Na baczność? A mówiłem nie zaczynaj z Ewką...Hehehe...
A tak dodrze Ewie z oczu patrzy

Re: Nie uwierzycie >;))

Imprezowicz >;) Wyrażasz sobie tego kaca nazajutrz >;))
No...Wyobrażam sobie

Re: Nie uwierzycie >;))

Amigoland
A co robi pies? Jak jest sam w domu??

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Nie wyświetla mi się

Re: Nie uwierzycie >;))

Zagoniony do kąta 😁

Re: Nie uwierzycie >;))

A co robi pies? Jak jest sam w domu??
Moja sunia śpi 🙂
Pewnie dlatego tak zgrubła, bo nawet jej się już nie chce bałaganu w domu robić 😁

Re: Nie uwierzycie >;))

Ps. Miłego wieczoru 🤗 i dobrej nocy chłopaki 🙂

Re: Nie uwierzycie >;))

Amigoland
Sylwia napisał/a
Ps. Miłego wieczoru 🤗 i dobrej nocy chłopaki 🙂
Dobranoc Sarenko.

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
https://memy.pl/mem/432200/Co_robi_kot_kiedy_wychodzi_z_domu

To jeszcze raz :) Kot niby z kamerką idzie na pijaństwo, ćpanie, imprezę i do baru gogo >;)

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
Zagoniony do kąta 😁
I jaki biedny >;P

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
I kto bił pieska? Nie rób tego Ewo bo to nieładnie. :) Ale było mineło, piesek zapomni i... wybaczy >;) Wszystkiego najlepszego w dniu kobiet Ewo >;)

Re: Nie uwierzycie >;))