Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
No nie :) byłaś niemiła,  a ja w języku emocji to pokazałem >;P Przecież się nie gniewam :) więc ta szewska pasja to nie moje klimaty. Nie spodziewam się przeprosin >;DD A żarty psychologiczne są na poziomie >;))) Biłaś pieska, to teraz świeć oczami >;)

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
Jesteś świadoma? :) Pewnie słyszałaś o humanistycznej terapii? Dziś walczymy z... przemocą intelektualną >;DD

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
Ciesz się :) że nie jestem... bankierem >;))

Miłuj bliźniego swego, aż spadnie koszula z niego i bierz się za drugiego >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

będziesz sam ze soba walczył? he he
Jak zaczniesz zauważać, to moja rola skończona >;)

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
Zaraz jadę daleko to się przewietrzę >;) Ale pamiętasz że ocenia się w/g własnych wzorców? >;D

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

To ja, biłem małego niewinnego pieska? Wstydź się Ewo >;) Ale zapamiętasz :) Jak ci się podobają diabelskie sztuczki?

Re: Nie uwierzycie >;))

A ja wojcieszku zwyczajnie sie dostosowuję. Przeczytaj sobie w moim horoskopie he he he w tym przypadku do rozmówcy. Odbijam posłana mi piłeczke i to ci nie pasuje he he
Angażujesz się :) a ja mam dystans poznawczy, z psychologii i psychiatrii, hmm :) "przykładzie podręcznikowy" >;DD

Re: Nie uwierzycie >;))

Re: Nie uwierzycie >;))

Lothar.
Nic z tego, to ćwiczenia >;PP