Mówią jaskółki... >;)

Re: Mówią jaskółki... >;)

Amigoland
No ale tak zawsze było To nic nowego. Cześć Wojtek...

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Życie faceta jest bardziej ryzykowne Andrzeju >;))

Re: Mówią jaskółki... >;)

Życie faceta jest bardziej ryzykowne Andrzeju >;))

Mężczyźni są słabsi psychicznie, ot co...;))

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Bo kobiety ich nie wspierają. Jolu? >;))

Re: Mówią jaskółki... >;)

Ciekawy artykuł, a jakże wymowny..😂

"Mężczyźni są skazani na wymarcie.
Tak brzmi najnowsza teza brytyjskich (i nie tylko) genetyków, którą można porównać do trzęsienia ziemi.

Męskość mężczyzn nieustannie zanika, zarówno w sferze biologii, jak i stosunków społecznych", pisze Steve Jones, wykładowca genetyki w londyńskim University College, w nowej, a już głośnej w świecie książce "O pochodzeniu mężczyzny".

"Jeśli chodzi o znaczenie mężczyzny dla kontynuacji gatunku, to mężczyznę trzeba uznać za *pasożyta samicy*. *Bo mężczyźni już rodzą się ułomni*."

https://wiadomosci.onet.pl/kiosk/mezczyzna-wybryk-natury/tzcxe?utm_source=wiadomosci-onet-pl.cdn.ampproject.org_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=undefined&utm_v=2

Re: Mówią jaskółki... >;)

Pasożyt samicy, reeety....;)))

Re: Mówią jaskółki... >;)

Cóż za prostackie tendencyjne tezy pomijające specjalizację i dopełnianie się płci. Bo czy dziecko, w/g tej koncepcji też jest "pasożytem"? Co za ułomność intelektualna :)

Re: Mówią jaskółki... >;)

Cóż za prostackie tendencyjne tezy pomijające specjalizację i dopełnianie się płci. Bo czy dziecko, w/g tej koncepcji też jest "pasożytem"? Co za ułomność intelektualna :)

Święte oburzenie ...😀

Jeszcze chwila, a okaże się, że fabuła "Seksmisji", to nie żadne fantasy....;)))
I kto mi obraz na ścianie powiesi...?😉

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
A odrobina szacunku?  Jak za bycie facetem się krócej żyje, nie wspominając o innych opresjach >;)) Powiedzmy teściowa i "humory" >;PP

Re: Mówią jaskółki... >;)

O losie, nawet nie wiedziałam, że to dość powszechna teza...!!!😱

"Żarty się kończą, proszę panów. Mężczyźni przestają być mężczyznami do płodzenia dzieci, a ponieważ są płcią słabszą i gorszą, a ich cech psychiczne stają się przeszkodą w lepszym urządzaniu świata... No cóż, zostaną wyeliminowani: jesteśmy płcią niepotrzebną."
https://wiadomosci.onet.pl/kiosk/swiat-bez-mezczyzn/fgm4z

To na pewno "teoria spiskowa", jakiś płaskoziemiec to pisał...😉

Re: Mówią jaskółki... >;)

A odrobina szacunku?  Jak za bycie facetem się krócej żyje, nie wspominając o innych opresjach >;)) Powiedzmy teściowa i "humory" >;PP

Oho, "mocne działo" , czyżby ci się mamusia we znaki dała?😂

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Moja własna >:)) Religioznawstwo to wpływ mamusinego katolicyzmu, ile ja to się nasiedziałem w tych kościołach a czytać ani słuchać muzyki to tam nie wolno >;)) Kobiety są dużo bardziej nawiedzone w tą stronę i mają takie potrzeby, a faceci słabo >;P

Re: Mówią jaskółki... >;)

[...]

Tu akurat się z tobą zgodzę, i wdzięczna jestem rodzicom, że nacisku tego rodzaju nie było.

A przesławne "mocherki" ;)), no cóż, oby mi się nie odmieniło "na stare lata", bo berecik z antenką to nawet lubię....tylko jednak wybieram wersję bez "antenki", bo jakoś niefajnie się kojarzy....😂

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Mój kumpel to ma teorię "związaną z seksem" że to takie przesunięcie u starszych, że jak hmm, dużo się nie dzieje >;P to ta energia szuka ujścia i rozwija potrzeby religijne no i lęki egzystencjalne swoje robią. Moja Mama nie była za bardzo szczęśliwa w małżeństwie i na mnie się skupiło >;PP

Re: Mówią jaskółki... >;)

[...]

O losie...;))
Mężczyzno trwaj!!!
Nie "zanikaj"!!😀

W przeciwnym wypadku berecik z antenką...🙉😆

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Przyznaj że teoria dająca do myślenia :) Jak będą "puszczali "ave Maryja to zobacz kto ma zaszklone od łez oczy od endorfin i sama zobaczysz >;PP

Re: Mówią jaskółki... >;)

Jola napisał/a
[...]

Tja. Bardzo duży wpływ na zanik męskości, mają mamusie. Główną przyczyną jest za mocne ogrzewanie jąderek dziecka pieluchami. A więc od dziś! Żadnych pieluch!

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Do czasu, kupowałem dla Mamy jak była chora, to cały biznes.

Re: Mówią jaskółki... >;)

Do czasu, kupowałem dla Mamy jak była chora, to cały biznes.
Tak to inna sprawa. Chciałem tylko powiedzieć, że ogólnie chłopcy są przegrzewani i za długo te pampersy czy pieluchy noszą...
12