Mówią jaskółki... >;)

Re: Mówią jaskółki... >;)

Lothar.
Nie znam się na pieluchach Andrzeju, trzeba dziewczyn zapytać >;)

Re: Mówią jaskółki... >;)

Tja. Bardzo duży wpływ na zanik męskości, mają mamusie. Główną przyczyną jest za mocne ogrzewanie jąderek dziecka pieluchami. A więc od dziś! Żadnych pieluch!

Aha, naprawdę?;))

Przegrzewanie nie jest dobre niezależnie jakiej płci dziecko, ale o tym, że bardzo cierpią na tym chłopcy to nie wiedziałam.

:)

Re: Mówią jaskółki... >;)

michalina
Jola napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

Jolu,czytałam gdzieś,że jak pani chciała się pobzykać np.z niewolnikiem to kazali mu brac bardzo gorąca kąpiel aby powybijać plemniki;))
Antykoncepcja taka
Tak więc juz w starożytności wiedziano,że chłopców przegrzewać nie wolno;)

Re: Mówią jaskółki... >;)

[...]

O losie...😀, a po tej saunie to nawet jak już nie chciał, to pewnie musiał...
Co za tortury...🙈😉

Re: Mówią jaskółki... >;)

Ciekawe pomysły te panie mały >;))

Re: Mówią jaskółki... >;)

Jola napisał/a
michalina napisał/a
[...]

Obowiązki i jak te księżniczki "myśl o.... koronie"

Re: Mówią jaskółki... >;)

Ciekawe pomysły te panie mały >;))
Miały wiedzę:)

Re: Mówią jaskółki... >;)

Jola napisał/a
michalina napisał/a
[...]

He,he,Jolu,są gorsze tortury niż seks z pania;)
Choć nie powiem,wszelki przymus skutecznie zabija przyjemność

Re: Mówią jaskółki... >;)

Może taka super-kąpiel zabezpieczała jeszcze przed innymi kłopotami, Michalino.
12