Mam pomysł...

Amigoland
A może pokusimy się w przepowiednie? Jak przepowiadacie zakończenie wojny na Ukrainie? Jaki scenariusz? Ja już swój mam. Ale o tym, po tym

Re: Mam pomysł...

Lothar.
Dogadują się, ruscy biorą co zajeli 20% Black Rock odbudowuje nie za free i stany mają 80% umowa że tam nie będzie baz. Stany żenią gaz i ropę frajerom dużo drożej. Chiny robią biznes na jedwabnym szlaku przez turcje i węgry. My z tego mamy "gó..o" tylko wydatki i wszyscy nas nienawidzą a najbardziej ukry.

Re: Mam pomysł...

[...]
No dobra. A co z Putinem?

Re: Mam pomysł...

[...]
Dogadanie się, to tylko odroczenie konfliktu. Bo wiadomo że Rusek wróci...

Re: Mam pomysł...

Zbawca narodu rządzi aż hmm :) wybierze następcę >;) Ma 71 lat.

Re: Mam pomysł...

[...]
Po co? Niech Black Rock odbuduje, kredyty ukry spłacą, to wtedy dlaczego nie? >;) Wschodnia ukraina to pola do upraw i koncerny ze stanów tam zrobią interes na gmo dla eu >;)

Re: Mam pomysł...

Zbawca narodu rządzi aż hmm :) wybierze następcę >;) Ma 71 lat.
Putin musi odejść z "twarzą" masz pomysł? Bo ja mam

Re: Mam pomysł...

Lothar.
To instytucja, facet może od dawna nie żyć, albo być na emeryturze, a zastępcy się pokazują i może żyć jeszcze i 50 lat >;)

Re: Mam pomysł...

To instytucja, facet może od dawna nie żyć, albo być na emeryturze, a zastępcy się pokazują i może żyć jeszcze i 50 lat >;)
Oryginał jeszcze żyje. Gada w Dumie i w telewizji. Na ulicach i na stadionach, pojawiają się sobowtóry...Ale jedno mi się przypomniało. On od lat jest "śmiertelnie chory". Pewnie sam rozgłasza te wiadomości...Zrobił sobie "furtkę"...

Re: Mam pomysł...

Re: Mam pomysł...

[...]
A jak by było inaczej? >;))

Re: Mam pomysł...

[...]
Wyjście "Kulczyka" byłoby dla niego idealne. Naród by trochę popłakał, wspominał wielkiego patriotę, co to chciał, a że się nie udało to trudno. Imperium dalej by trwało. Wzmocnione nienawiścią do imperialistów, szczególnie USA

Re: Mam pomysł...

Lothar.
Ma wady, sprawa sukcesji i nowych pomysłów, nowej miotły >;)

Re: Mam pomysł...

Ma wady, sprawa sukcesji i nowych pomysłów, nowej miotły >;)
Putin może dalej rządzić...Z drugiego rzędu. Jak ma tam obecnie nieograniczoną władzę. Może sobie na to pozwolić

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))
A jak to widzi pan Maciak?Witaj Michalino...

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))
Jestem za >;))

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))
Jestem za >;))
Wszyscy są za. Tylko nikt nie ustąpi

[...]

A pamiętacie odpowiedź na pytanie kiedy skończy się pandemia? Poważni ludzie zarobią co mają zarobić to się skończy :) i skończyła się jednego dnia, co przychlasty lewicowe uwierzyć nie mogły >;) Stany mają rekordowe sprzedaże ropy i gazu, petrodolar uratowany >;) To i też jednego dnia się skończy jak zarobią wystarczająco >;))
1234