Mam pomysł...

Re: Mam pomysł...

Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
A może pokusimy się w przepowiednie? Jak przepowiadacie zakończenie wojny na Ukrainie? Jaki scenariusz? Ja już swój mam. Ale o tym, po tym
Rosja nigdy się nie podda, co najwyżej będą rozmowy pokojowe. Tyle, że zachód nie chce pokoju, cały czas eskalując ten konflikt i podżegając też inne narody do wojny

Więc wg. mnie są dwie opcje:
Trzecia wojna światowa, ta atomowa niestety, którą można przeczytać w przepowiedniach chociażby ojca Klimuszko.
Pewnie nawet Putin nie podejmie tej decyzji, a bardziej spodziewałabym się, że tego dokona Miedwiediew.

Druga opcja to ta, że kończy się dozbrajanie Ukrainy i wtedy wojna się kończy.

Tak, czy siak Ukraina na tym traci.
Nikt nie mówi o poddaniu się. Ukraińcy wypchną ich po prostu do granic z przed 2014 roku i po ptokach.
Dozbrajanie Ukrainy tak na prawdę, dopiero się zaczyna...
Amigo, a gdzie podziały się 82 bądź 84 tysiące ciężkiego sprzętu, który miała Ukr na stanie, nim zaczęła żądać broni od innych? Myślisz, że te czołgi, które teraz płyną na Ukr w czymś im pomogą?
I dlaczego zagrażają Mołdawii? Bo tam jest wielki magazyn z arsenałem poradzieckim? A może jakaś fałszywa flaga jest w planie, by zaangażować więcej krajów do tej wojny.

Re: Mam pomysł...

Z tym "wypychaniem, to jakaś ściema Andrzeju, oczy mi otworzyło jak nasi policjanci rozminowywali pola minowe za wycofującymi się ruskimi. Jak minowali to nie uciekali a się wycofywali na rozkaz. Tam wszystko śmierdzi ja bym się nie zdziwił jak by dawno to zaplanowano i głupich wkręcają a trzepią kasę na niegramotnych. Obyśmy tylko z tego cało wyszli.
To zależy jakiej stacji telewizyjnej kto słucha Nie policjanci rozminowywali, tylko saperzy. Tam są saperzy nawet z USA...A po co minowali? Przecież oni tam wleźli wyswobadzać, a nie minować...Jakoś nikt tych kacapów nie wita? Mało tego...Strzelają do nich
Podali że właśnie wróciło naszych 98 policjantów pirotechników byli tam 5 miesięcy, więc trzeba czytać pomiędzy wierszami bo ściemniają na potęgę.
No nie napiszą że wojskowi saperzy...Bo to NATO

Re: Mam pomysł...

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

Nas też próbowali wciągnąć, co się okazało że to ukry strzelały do naszych pod Lublinem. Ludzi pozabijali i cisza.

[...]

Witaj Sarenko. Użycie "walizki atomowej", tzn. Procedury, są jeszcze bardziej skomplikowane niż w USA. W Rosji potrzeba do tego 4 osób, a w Stanach podobno trzech...
No to trochę uspokaja. Witaj Ami
Tak...To fakt...A kacapom już nic innego nie zostało jak straszenie. Ich cała "potęga" zbudowana była na strachu...
To może być też ostrzeżenie. Z tego co ja wnioskuję, to Putin potrzebuje akceptacji, dlatego to ostatnie przemówienie.
W każdym razie ja podzieliłam się swoją opinią, jak to może się potoczyć.
Nie neguj, tylko pisz, jak ty uważasz, że się zakończy 😁

[...]

Polska sama, bez NATO nic nie może. No nie wiadomo tak do końca jak to było. Stany od razu bez śledztwa powiedziały że Ukry. No i jak Stany tak powiedziały , tego trzeba się trzymać

[...]

No właśnie. I tym sposobem dowiedzieliśmy się też, jak nasz nierząd liże dupsko chochołom, a szczególnie pewnemu klaunowi. Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości.

Re: Mam pomysł...

I mały jak ma głowę na karku, to może wielkiemu wsadzić kij w szprychy. Ja bym na stany nie liczył a tym bardziej na nato.

Re: Mam pomysł...

A jeszcze może wiesz Amigo, jak to jest u Chin z procedurami? Znaczy chodzi o tę teczkę.

Re: Mam pomysł...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]

Nie chochołom, tylko chachłom. No wiesz Sarenko, odbijają sobie to unijne grylowanie. Tylko jak się zmieni rząd na Ukrainie na np. Partię "Udar" braci Kliczko, którzy są opcją pruską na Ukrainie, to dopiero będzie ciekawie...

Re: Mam pomysł...

Amigoland
Bracia Kliczko podziękowali już Niemcom za przekazanie Leopardów, chociaż ci jeszcze żadnych nie przekazali Raz podziękowali PO za pomoc Ukrainie. Oni chyba nawet nie wiedzieli kto rządzi w Polsce

Re: Mam pomysł...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
A jeszcze może wiesz Amigo, jak to jest u Chin z procedurami? Znaczy chodzi o tę teczkę.
Nie wiem Sarenko. Pewnie ciężko będzie coś znaleźć. Ale jutro zobaczę...

[...]

Może być i chachłom, też śmiesznie.
Na kim sobie odbijają Amigo? Bo jak na razie to działają przeciwko niby swojemu narodowi, co jest zdradą i powinno być karane śmiercią.

Re: Mam pomysł...

Sylwia napisał/a
A jeszcze może wiesz Amigo, jak to jest u Chin z procedurami? Znaczy chodzi o tę teczkę.
Nie wiem Sarenko. Pewnie ciężko będzie coś znaleźć. Ale jutro zobaczę...
Też mi się nie chce szukać. Oczy mnie bolą od tego telefonu, bo trochę się przeziębiłam i leczę się ostro, bo pracy teraz dużo i wolnego nie wezmę.
Dobrej nocy 🙂

Re: Mam pomysł...

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Ja znałem jako chachary >;)

Starzy ludzie powiadali, że chachary wyzdychali.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
Jedna baba drugiej babie wsadziła do nosa grabie.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
Moja ciotka z Ciechocinka, robi siusiu go godzinka.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
Co godzinka co momencik, bo ma stary instrumencik.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
A mój dziadek był fryzjerem, golił ludzi granc papierem.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
A mój wujek z pod Sosnowca, strącił ręką odrzutowca.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
Każdy rolnik postępowy sam zapadnia swoje krowy.
A chachary żyją i gorzałkę piją.
Z góry spoglądają.
Wszystko w nosie mają.
Każda krowa postępowa, rolnikowi dać gotowa
[...]

Dobranoc Sarenko.

Re: Mam pomysł...

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Dobranoc Serenko >;)*

Re: Mam pomysł...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
A jeszcze może wiesz Amigo, jak to jest u Chin z procedurami? Znaczy chodzi o tę teczkę.
Ciężko coś znaleźć Sarenko. Tam jest w PDF o broni nuklearnej Chin. Poczytałem. Wynika z tego że oni są ostatni którzy by tej broni użyli. No nie ma się co dziwić, gdy posiada się taki potencjał demograficzny...
Jest tam link, pod tytułem...
"
Chiny zmieniają strategię użycia broni jądrowej, wzorując się ...https://radiokierowcow.pl › artykul
Próba testowa na poligonie Lob Nor wpisywałaby się w logikę zmian strategii militarnej Chin, dotyczącej użycia broni jądrowej, która ewoluuje i wzoruje się ..."
Tylko że nic nie ma w środku. Na kim chcą się wzorować? Pewnie na Rosji. bo Rosja, wcześniej ZSSR pomogły im ten cały arsenał zbudować...
Broń atomowa nie powinna być traktowana jako straszak. Jest to broń defensywna, kiedy już nie ma innego wyjścia. Żeby nie wiem jak Miedwiediew sobie tego nie argumentował, to te jego argumenty raczej są miałkie...
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/procedura-uzycia-broni-jadrowej-przez-rosje-czeget-i-procedura-martwej-reki/dvydnkw

Re: Mam pomysł...

Amigoland
Kolega mi kiedyś opowiadał że widział program z jakimś fizykiem jądrowym. I on mówił, że nie każda bomba atomowa może zadziałać, to po pierwsze. Po drugie, rakieta może spaść nawet na własne terytorium. Widzieliśmy nawet na Ukrainie zawracające rakiety A tak ogólnie to bardzo niebezpieczna i skomplikowana sprawa...

Re: Mam pomysł...

Amigoland
Już pierwsze zdanie Putina jest kłamstwem. Siły nuklearne są cały czas w gotowości

Re: Mam pomysł...

[...]
Punkt 8 jest dobry. Nie ma potem kim rządzić
1234