Mam pomysł...

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))
Jestem za >;))
Wszyscy są za. Tylko nikt nie ustąpi
 Hej Amigo,Maciak uważa,że usmani robią wszystko by podkręcić tę wojnę.
Po to,by nas i Europę zubozyć ,odciąc od Chin ,Ruskich i wschodu aby wszelkie towary przechodziły przez ich ręce i by mogli od tego pobierać prowizję,to tak w skrócie;)

[...]

Też jestem jestem tego zdania. Bo Europa, czyt. Francja i Niemcy chciały się usamodzielnić i odepchnąć USA z Europy. Tylko że polityka tych dwóch państw to tragedia dla Polski. Tego chyba Maciak nie dopowiedział

Re: Mam pomysł...

He,he,Amigo,nie pokuszę się o scenariusz;)
Mam marzenie:by się to wreszcie skończyło;))
Jestem za >;))
Wszyscy są za. Tylko nikt nie ustąpi
A pamiętacie odpowiedź na pytanie kiedy skończy się pandemia? Poważni ludzie zarobią co mają zarobić to się skończy :) i skończyła się jednego dnia, co przychlasty lewicowe uwierzyć nie mogły >;) Stany mają rekordowe sprzedaże ropy i gazu, petrodolar uratowany >;) To i też jednego dnia się skończy jak zarobią wystarczająco >;))
Wojtek? Medialną pandemię skończył Putin. "Poważni" ludzie to już mają tyle pieniędzy że im starczy na wieki. Stany mogą nawet zbankrutować. I co się stanie? Grecja bankrutowała 6 razy i dalej istnieje...

Re: Mam pomysł...

Lothar.
Ale mało kto Andrzeju, przechowuje rezerwy walutowe w greckiej walucie :)

Re: Mam pomysł...

Ale mało kto Andrzeju, przechowuje rezerwy walutowe w greckiej walucie :)

Jakoś nikt oprócz Rosji nie wycofuje swoich rezerw dolarowych. A przecież sytuacja znana jest od lat...

Re: Mam pomysł...

Lothar.
A jak stany zbankrutują, to kto będzie w skarpecie trzymał dolary?

Re: Mam pomysł...

A jak stany zbankrutują, to kto będzie w skarpecie trzymał dolary?
Stany nie zbankrutują...Widziałeś żyda który by zbankrutował?

Re: Mam pomysł...

Re: Mam pomysł...

Oni chcą aby państwa zbankrutowały, wtedy się uwłaszczą >;)

Re: Mam pomysł...

Oni chcą aby państwa zbankrutowały, wtedy się uwłaszczą >;)
No a tak chwaliłeś Czechów. Jacy to oni mądrzy...Niezależni

Re: Mam pomysł...

Lothar.
Póki co dobrze wychodzą na tym >;)

Re: Mam pomysł...

A może pokusimy się w przepowiednie? Jak przepowiadacie zakończenie wojny na Ukrainie? Jaki scenariusz? Ja już swój mam. Ale o tym, po tym
Rosja nigdy się nie podda, co najwyżej będą rozmowy pokojowe. Tyle, że zachód nie chce pokoju, cały czas eskalując ten konflikt i podżegając też inne narody do wojny

Więc wg. mnie są dwie opcje:
Trzecia wojna światowa, ta atomowa niestety, którą można przeczytać w przepowiedniach chociażby ojca Klimuszko.
Pewnie nawet Putin nie podejmie tej decyzji, a bardziej spodziewałabym się, że tego dokona Miedwiediew.

Druga opcja to ta, że kończy się dozbrajanie Ukrainy i wtedy wojna się kończy.

Tak, czy siak Ukraina na tym traci.

Re: Mam pomysł...

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

Witaj Sarenko. Użycie "walizki atomowej", tzn. Procedury, są jeszcze bardziej skomplikowane niż w USA. W Rosji potrzeba do tego 4 osób, a w Stanach podobno trzech...

Re: Mam pomysł...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

Nikt nie mówi o poddaniu się. Ukraińcy wypchną ich po prostu do granic z przed 2014 roku i po ptokach.
Dozbrajanie Ukrainy tak na prawdę, dopiero się zaczyna...

Re: Mam pomysł...

Lothar.
Z tym "wypychaniem, to jakaś ściema Andrzeju, oczy mi otworzyło jak nasi policjanci rozminowywali pola minowe za wycofującymi się ruskimi. Jak minowali to nie uciekali a się wycofywali na rozkaz. Tam wszystko śmierdzi ja bym się nie zdziwił jak by dawno to zaplanowano i głupich wkręcają a trzepią kasę na niegramotnych. Obyśmy tylko z tego cało wyszli.

Re: Mam pomysł...

Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

No to trochę uspokaja. Witaj Ami

Re: Mam pomysł...

[...]
To zależy jakiej stacji telewizyjnej kto słucha Nie policjanci rozminowywali, tylko saperzy. Tam są saperzy nawet z USA...A po co minowali? Przecież oni tam wleźli wyswobadzać, a nie minować...Jakoś nikt tych kacapów nie wita? Mało tego...Strzelają do nich

[...]

Tak...To fakt...A kacapom już nic innego nie zostało jak straszenie. Ich cała "potęga" zbudowana była na strachu...

Re: Mam pomysł...

Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]

Ale jak raz ustąpisz terroryście to końca nie będzie...

Re: Mam pomysł...

[...]
Podali że właśnie wróciło naszych 98 policjantów pirotechników byli tam 5 miesięcy, więc trzeba czytać pomiędzy wierszami bo ściemniają na potęgę.
1234