Majówkę czas zacząć;)

Re: Majówkę czas zacząć;)

Super! U mnie dzisiaj Lola polowała na jaszczurki, Ulka ja tego nauczyła

Re: Majówkę czas zacząć;)

Super! U mnie dzisiaj Lola polowała na jaszczurki, Ulka ja tego nauczyła
Biedne jaszczurki;))
Moje niestety upolowały kosa

Re: Majówkę czas zacząć;)

Lothar.
Drapieżniki, taka ich natura >;)

Re: Majówkę czas zacząć;)

Super! U mnie dzisiaj Lola polowała na jaszczurki, Ulka ja tego nauczyła
Biedne jaszczurki;))
Moje niestety upolowały kosa
Kot nie upoluje zdrowego ptaka. Musiał być albo stary, albo chory...

Re: Majówkę czas zacząć;)

Re: Majówkę czas zacząć;)

[...]

I tym się pocieszam.

[...]

Oczywiście , że upoluje!!! zdrowego, młodego ptaka. Moje france poluja , jak złoto. Wystarczy siatka ogrodzenowa i gęste krzaki, czy drzewa i jest po ptaku!

Re: Majówkę czas zacząć;)

Biegnij Lola biegnij
Zuza to raz nawet gołębia, czy cukrówkę upolowała! znaczy nie dokończyła dzieła, bo jej nie pozwoliłam. Ptak, jak się zaplącze w gęste krzaki, to jest bez szans

[...]

No nie wiem. Tak słyszałem...

[...]

Twój kot zabija ptaki? Jest na to sposób!
Angielscy naukowcy postanowili sprawdzić, czy liczbę zabijanych przez koty zwierząt można ograniczyć w bezpieczny i zdrowy dla kota sposób. Trwające 3 miesiące badanie dotyczyło 355 kotów wychodzących, mieszkających w południowo-wschodniej Anglii. Zwierzakom biorącym udział w eksperymencie zakładano dzwonki i kolorowe obroże mające odstraszać ptaki, a także zmieniano dietę i codzienne zwyczaje. Następnie sprawdzono, jak każdy z tych elementów wpłynął na kocią chęć i zdolność do polowań.

Jak zniechęcić kota do polowań? Wystarczy dobra dieta i zabawa!
Okazało się, że zakładanie kotom dzwonków i kolorowych obroży nie przyniosło żadnego efektu. Wiele mruczków nauczyło się nawet bez trudu polować tak, by dzwonek nie wydawał żadnego dźwięku! Naukowcy zaobserwowali jednak, że na liczbę zabijanych przez koty zwierząt mają wpływ… dieta i ilość zabawy z opiekunem. Kociaki, którym zmieniono dietę na wysokiej jakości karmę z dużą zawartością białka zwierzęcego, zaczęły przynosić do domu aż o 35% ofiar mniej.

https://www.koty.pl/artykuly/zywienie/co-zrobic-kiedy-kot-zabija-ptaki

Re: Majówkę czas zacząć;)

Lothar.
35% mniej upolują, jak się dobrze da jeść? Coś nie wierzę >;) One lubią polować, nawet jak najedzone >;)

Re: Majówkę czas zacząć;)

Biegnij Lola biegnij
Oczywiście, ze polują! Amigo to miała kociaka w domu, nie wychodzącego, to nie wie, co te kochane, ciepłe, pluszowe istotki potrafia odwalać he he

Re: Majówkę czas zacząć;)

Lothar.
Lepiej się za mocno nie przyglądać i mieć miłą iluzje

Re: Majówkę czas zacząć;)

Serenity

Piękne fotki, jak zwykle Michalinko 🙂👍

Re: Majówkę czas zacząć;)

Oczywiście, ze polują! Amigo to miała kociaka w domu, nie wychodzącego, to nie wie, co te kochane, ciepłe, pluszowe istotki potrafia odwalać he he
Miałem wcześniej, wychodzącą kotkę To wiem...

Re: Majówkę czas zacząć;)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
michalina napisał/a

Piękne fotki, jak zwykle Michalinko 🙂👍
Dziękuję Sarenko:)*