Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Biegnij Lola biegnij
W dodatku, jak upublicznia tylko polityczne rzeczy? he he Własnie dostałam zaproszenie od jakiegos pana na grupę. Weszłam zobaczyć, a tam "chętne panie", "poznaj kobietę" , "gorące mamuśki" , "znudzone mężatki"  i rózne takie tam, he he jebłam. I wszystko z cyckami na wierzchu. Nie mam siły tego nawet komentować he he . Ale może wojcieszek skorzysta he he . Daje namiary na grupę https://www.facebook.com/groups/1197116648350308/?notif_id=1714649787386307¬if_t=group_invited_to_group&ref=notif

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Wenus
Mnie zastanawia co innego - z czego wynika ekshibicjonizm niektórych osób na fb(szczególnie dotyczy to kobiet)? Wstawianie zdjęć, relacji, jaka to jestem szczęśliwa, jak pięknie wyglądam, gdzie nie byłam i czego to nie robiłam - dla mnie to jest nie szanowanie siebie i swojej prywatności.

[...]

Nawet nie wiesz Ewka ile z takich spotkań powstało małżeństw. Znałem Serba z pracy co z takiej grupy znalazł żonę. Pokazywał mi tą grupę. A ja mu na to. Skoro już znalazłeś żonę, to po co tam dalej jesteś. A on na to że przyzwyczaił się do czatowania

[...]

Chyba zachęcasz Wojtka żeby się w końcu zalogował na FB

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Niespelna rok temu byłam na weselu młodych ludzi, którzy poznali się na portalu randkowym Tinder.

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

😁

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Wenus napisał/a
Niespelna rok temu byłam na weselu młodych ludzi, którzy poznali się na portalu randkowym Tinder.
Po to są te portale randkowe. Kiedyś były ogłoszenia matrymonialne...Biura matrymonialne...Ale internet już wszystko wyparł Witaj Wenus...

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Dobrze by było wiedzieć coś o rodzinie i znajomych >;)

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Nie bądź okrutna, Ewo. To samotność.

[...]

Ta. Bo to takie forum, podobne do naszego Witaj Michalino...

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Cześć Ami. Niedawno w jakiejś gazecie widziałam rubrykę z ogłoszeniami "matrymonialne" i tak się zastanowiłam kto daje te ogłoszenia?

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Ale ja nie o tym mówię. Chodzi mi o relacjonowaniu swojego życia na forum publicznym.

[...]

Ogłoszenia są przeważnie w gazetach regionalnych. Widocznie ktoś chce kogoś poznać, ze swojego regionu, ze swojej okolicy...Myślałem że te rubryki już zaginęły

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Pewnie czują taką potrzebę, my w sumie rozmawiając też opowiadamy o swoim życiu >;)

[...]

Ile? bo ja nie znam żadnego

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Nie bądź okrutna, Ewo. To samotność.
Jak się jest samotnym , to od razu należy cycki na wierzch wywalać? Dziwne okazywanie samotności he he

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Lothar.
U mnie to się nie sprawdza  Chodzę w szortach i nic >;PP

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

U mnie to się nie sprawdza  Chodzę w szortach i nic >;PP
Może chodź bez szortów? he he

Re: Czy przez FB widać, że baba nie ma chłopa? he he he

Lothar.
Mam sporo roślin, to dopóki nie wyjdę na golasa na balkon na piętrze, to może mi to ujść płazem >;)) Ale jakoś nie czuję natchnienia >;PP Pięknie kwitną bzy, mam białe, różowe i niebieskie >;))
123