I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Lothar.
A ja dopiero na 11 to kawa i.... spać ze 2-3 godziny >;) Potrafię spać na życzenie, przydatne >;)) Wczoraj było cięźko to dziś warto się oszczędzać :)

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Lothar.
Wypoczywaj, ile można tyrać, można się szarpnąć, ale na krótko a ja tak dziesiątki lat i pewnie za to zapłaciłem >;P Wkur....e chroniczne zmęczenie, co rzutuje na widzenie świata >;)

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Re: I mniej romantyczne jak spać się chce >;))

Lothar.
A ja długo tak z pracy i do pracy i zmęczenie jako naturalny stan. I tak jestem silny że to przetrwałem, muszę zwolnić bo.... >;))