Lato 23...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie dalej słoneczna i ciepła pogoda. Ok 11-tej zaczął padać wreszcie deszcz. Taki średni. Padała tak z godzinę. Zawsze to coś..

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
cześć Kotku  dalej miałam upał  kurde ciężko znieść i tak w środku dnia  przeleciał deszcz dosyć ostro  nawet były kałuże  niedługo utrzymały się szybko wyparowały  i dalej gorąco  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku  dalej miałam upał  kurde ciężko znieść i tak w środku dnia  przeleciał deszcz dosyć ostro  nawet były kałuże  niedługo utrzymały się szybko wyparowały  i dalej gorąco  Buziak
U mnie to samo, wyschło, nie wiadomo kiedy. Dalej nie ma żadnego najmniejszego podmuchu wiatru. Jak zauważyłaś Kotuś mamy dzisiaj kalendarzowe lato, chociaż to lato trwa już od paru tygodni...Musimy się przygotować na gorące dni...Nie ma rady...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
noo trzeba będzie sobie jakoś radzić Kotku jak co roku uff  duszno  to najbardziej dokuczliwe  u mnie również nie ma wiatru  wielu ludzi cieszy taka pogoda  aż im zazdroszczę starość jest kiepska aaa mama jak daje radę?   Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Coś tam marudziła już o klimie, żebym włączył. ale dzisiaj po deszczu trochę temp. spadła...Do 24 stopni. To mówię że to trochę za wcześnie...Buziak.
ps. Tam jest prawie cały czas otwarty balkon...

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
to prawda dopiero początek  upalnych dni  jeszcze podobno będzie chłodniej z lekka  oby  oj nie dla mnie upały  od dawna ech  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
to prawda dopiero początek  upalnych dni  jeszcze podobno będzie chłodniej z lekka  oby  oj nie dla mnie upały  od dawna ech  Buziak
Mam nadzieję że się ochłodzi i spadnie jeszcze deszczu. Kotuś? Nic nie poradzimy na lato. Trzeba więcej pić i jakoś się chłodzić...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
pewno że piję dosyć  dużo wody no i chlapię się  co jakiś czas  bez tego ani rusz  nawet na troszkę wyszłam z domu  właściwie musiałam do apteki  po tabletki na sen   Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
pewno że piję dosyć  dużo wody no i chlapię się  co jakiś czas  bez tego ani rusz  nawet na troszkę wyszłam z domu  właściwie musiałam do apteki  po tabletki na sen   Buziak
Ja chyba lepiej Kotuś znoszę upały od Ciebie Po prostu je...Ignoruję. Najgorzej to w aucie Na krótki dystans to i klimy nie opłaca się włączać. A okna boję się otworzyć, bo przewiewa i szyja boli...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
nooo już mnie trochę przewiało  bolało przeciągi są bardzo zdradliwe  można się porządnie załatwić  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
nooo już mnie trochę przewiało  bolało przeciągi są bardzo zdradliwe  można się porządnie załatwić  Buziak
No wiem. Ale z takim małym przeciągiem, to trochę chłodniej U mnie jest szparuna pod drzwiami wejściowymi do mieszkania, to zawsze jest lekki przeciąg. A ja siedzę przy samym oknie. Teraz też, jest szeroko otwarte...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
do tej pory miałam całe otwarte okno  zrobiłam górą uchylone bo nieco poczułam w krzyżu  nie ma co żartować  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
do tej pory miałam całe otwarte okno  zrobiłam górą uchylone bo nieco poczułam w krzyżu  nie ma co żartować  Buziak
No jeżeli tak. To dobrze zrobiłaś. Trzeba ten przeciąg ograniczyć. A jak pomidorki z balkonu? Skosztowałaś już jakiegoś? Hm...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
no coś Ty Kotku??  przecież dopiero się zawiązują  najpierw muszą zakwitnąć  dopiero owoce dzisiaj dostały świetne podpórki  takie fajne drabinki i dalej niech rosną  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no coś Ty Kotku??  przecież dopiero się zawiązują  najpierw muszą zakwitnąć  dopiero owoce dzisiaj dostały świetne podpórki  takie fajne drabinki i dalej niech rosną  Buziak
Aaa, myślałem że one szybciej...Dochodzą. Opowiadałem Ci kiedyś jak facet hodował za oknem pomidorka. Był tylko jeden. Szkoda mu go było zerwać i zjeść. Aż pomidorek sam się zerwał i spadł na chodnik. Pewnie mu zrobił huczny pogrzeb Z honorami. Bo jakby nie było, pomidorek zginął śmiercią tragiczną. A miał polec na talerzu...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
hahaha  to pewno było mu przykro  mi byłoby przykro  podobno na działce wszystko pięknie rośnie  warzywka dorodne  sąsiadka tam pyta wciąż  co wy robicie  u niej  bardziej licho wzrasta  mówi że nawóz też dała   ja tam nie wiem o co chodzi  siostra z opiekunem dbają  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Hm. Może lepiej u Ciebie wypielone? Lepiej podlane? No i odmiany silniejsze...Jest wiele faktorów...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Lato 23...

Imli-li ☼
być może lepiej  dobrze że rośnie wszystko ładnie  daje radość chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Lato 23...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
być może lepiej  dobrze że rośnie wszystko ładnie  daje radość chodźmy Kochanie  Buziak
Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Lato 23...

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.
1234 ... 96