Lato 22

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie było podobnie jak wczoraj. Słonecznie i ciepło, ale nie upalnie...Temp. Osiągnęła ...+26 stopni...

Re: Lato 22

Imli-li ☼
cześć Kotku  uff u mnie dalszy ciąg upału  wieczorem miałam nadzieję na deszczyk  nieco chmurzyło się nic z tego  minęło podobno jutro  popada   jeśli im uwierzyć    Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku  uff u mnie dalszy ciąg upału  wieczorem miałam nadzieję na deszczyk  nieco chmurzyło się nic z tego  minęło podobno jutro  popada   jeśli im uwierzyć    Buziak
Kiedyś musi popadać, hehehe. U mnie zaś zbierają się chmury...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
wciąż powtarzają że od jutra  będzie padało i chłodniej podoba mi się mam dość upałów jakoś za nimi nie przepadam  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
wciąż powtarzają że od jutra  będzie padało i chłodniej podoba mi się mam dość upałów jakoś za nimi nie przepadam  Buziak
Kotuś? Przeżyliśmy nie takie upały. Nie zapomnę roku, kiedy cały miesiąc było ok...+40 stopni. W pracy, tam na górze co jeszcze byliśmy, było jak w piekarniku...Buziak.
Ps.
Ale jak wspomnę o tym w pracy. Wielu młodszych nie pamięta...

Re: Lato 22

Imli-li ☼
jeszcze masz urlop  to nie musisz się w pracy gotować Kotku  pamiętam nieco że były ostre upały  dziwne tym razem wiatraczka nie uruchamiałam  dawałam radę  teraz   bo o nim zapomniałam  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
jeszcze masz urlop  to nie musisz się w pracy gotować Kotku  pamiętam nieco że były ostre upały  dziwne tym razem wiatraczka nie uruchamiałam  dawałam radę  teraz   bo o nim zapomniałam  Buziak
Hehehe. Zapomniałaś o wiatraczku? Ja też nie włączałem. A mama to ma taki na bateryjkę i nie rozstaje się z nim ani na moment, hehehe...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
a ja mam cudny wachlarzyk  używam go w drastycznych chwilach  siostra mi przywiozła  parę lat temu  jeszcze jak pracowała u włoskiej rodziny tam   Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
a ja mam cudny wachlarzyk  używam go w drastycznych chwilach  siostra mi przywiozła  parę lat temu  jeszcze jak pracowała u włoskiej rodziny tam   Buziak
No ale chyba wachlarz, to nie to samo co wiatraczek...Kotuś...Tak myślę...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
no nie to samo ale dawałam radę tym razem trochę chlapałam się zimną wodą no i przetrwałam jakoś  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no nie to samo ale dawałam radę tym razem trochę chlapałam się zimną wodą no i przetrwałam jakoś  Buziak
No właśnie. Obmycie się zimną wodą, od czasu do czasu, też pomaga. Pomaga także...Moczenie nóg w zimnej wodzie...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
oj nie nogi nie  mam zbyt wrażliwe na zimno  zaraz powiesz Kotku   że krążenie być może   ale wciąż mi w stopy chłodno choć w domu chodzę boso a one są ciepłe  tylko takie wrażenie  mam zimna  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
oj nie nogi nie  mam zbyt wrażliwe na zimno  zaraz powiesz Kotku   że krążenie być może   ale wciąż mi w stopy chłodno choć w domu chodzę boso a one są ciepłe  tylko takie wrażenie  mam zimna  Buziak
Jak słyszałem. Kobietom jest zawsze zimno w nogi...No ja też latam po mieszkaniu tylko w gadach. Raz musiałem się ubrać, bo poczta przyszła, hehehe. Przyszły plissy do okna dla mamy. Musiałem je zaraz założyć...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
pewno przyszła pani kurierka   że ubierałeś się  uśmiechnęłam się Kotku  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
pewno przyszła pani kurierka   że ubierałeś się  uśmiechnęłam się Kotku  Buziak
U nas kurierów nie ma. Jak są to są bardzo drogo. Kto by nie był, to nie będę leciał po klatce w gaciach. Bo jakby mnie jakaś Turaska zobaczyła to by chyba zemdlała. Oni nie mogą patrzeć na "nagiego" obcego. Nawet jak mam krótkie spodenki, to sąsiadka patrzy się na ścianę, a nie na schody, hehehe...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
hahahaha  to by było o krok do tragedii  głową w dół   ja nie muszę na dól przychodzą do domu czy listonosze czy też kurierzy   Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
hahahaha  to by było o krok do tragedii  głową w dół   ja nie muszę na dól przychodzą do domu czy listonosze czy też kurierzy   Buziak
Kotuś. U nas jest ich coraz mniej, tych listonoszy. Także muszą się wyrabiać. Jak mama jest sama, to każe sobie przynieść, hehehe. A mnie głupio. Mało tam płacą na tej poczcie i ludzie nie chcą tam pracować. Na lotniskach to samo, chaos, stosy bagażu, nie ma kto wozić do samolotów. Dzisiaj czytałem w necie że mają sprowadzić ludzi z...Turcji, do pomocy na lotniskach...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Lato 22

Imli-li ☼
problemy z pracownikami są w każdej branży  słabo wszędzie płacą chyba  chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Lato 22

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
problemy z pracownikami są w każdej branży  słabo wszędzie płacą chyba  chodźmy Kochanie  Buziak
Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Lato 22

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś. Mam nadzieję że jutro spadnie u Ciebie deszcz i ulży Ci trochę. Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.
1234 ... 93