Jesień 22.

Amigoland
Już mamy jesień...Hehehe. A tak Kotuś? Co poza tym?? Hm?...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
Kotku nic się nie dzieje  byłam u neurologa wypełniała mi papiery do ZUS  będzie termin do kontroli mojej choroby  i niesprawności  Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku nic się nie dzieje  byłam u neurologa wypełniała mi papiery do ZUS  będzie termin do kontroli mojej choroby  i niesprawności  Buziak
Hm. Aaa wspomniałaś Kotuś o planowanym locie? Samolotem?...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
tak wspomniałam  wkurzyła mnie powiedziała że nie powinnam  no i mam słabo drożne tętnice szyjne  nie wskazany lot samolotem   nie wiem co zrobię Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
tak wspomniałam  wkurzyła mnie powiedziała że nie powinnam  no i mam słabo drożne tętnice szyjne  nie wskazany lot samolotem   nie wiem co zrobię Buziak
Tętnice szyjne? Dlaczego słabo drożne? Przecież bierzesz już dłuższy czas te tabletki na polepszenie drożności żył...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
no bo jest duże ich zwężenie  w tomografii wychodzi zawsze  stąd te zawroty głowy podobno  Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no bo jest duże ich zwężenie  w tomografii wychodzi zawsze  stąd te zawroty głowy podobno  Buziak
No tak, bo mały dopływ natlenionej krwii. Aaa zapytałaś , czy nie możesz zabrać ze sobą...Aparat tlenowy? Do oddychania? Są takie przenośne...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
ale mi nie robi się duszno tylko  głowa potwornie boli  nie pomyślałam o niczym taki aha chodzi Ci Kotku o dotlenienie mózgu?  pal sześć najwyżej  przecież i tak w sumie wegetuję   to krócej czy dłużej  co za różnica? Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
No wiem Kotuś , że nie robi Ci się duszno. Tylko że przez zwężone tętnice szyjne płynie mniej natlenionej krwi, od tego są zawroty głowy. Kotuś? W razie czeo jak poczujesz się źle w samolocie. To oni tam mają przecież maseczki z tlenem. Przy każdym siedzeniu...Buziak.
Ps.
Sądzę że lekarka tak powiedziała, żeby w razie czego, nie było na nią. Wiesz Kotuś...Asekuracja...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
Kotku może i jest jakieś zagrożenie ale chyba to zignoruję  niech się dzieje  chce   Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku może i jest jakieś zagrożenie ale chyba to zignoruję  niech się dzieje  chce   Buziak
To krótki lot. Jak widzę nie ma specjalnych przeciwskazań...Buziak.
https://www.mp.pl/pacjent/udar/lista/97565,czy-po-udarze-mozgu-mozna-latac-samolotem

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
trochę poczytałam  lot trwa 2,5 godziny  jakoś to będzie aż mnie głowa rozbolała Kotku    Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
trochę poczytałam  lot trwa 2,5 godziny  jakoś to będzie aż mnie głowa rozbolała Kotku    Buziak
Hehehe...Nie martw Kochanie. Leki przecież bierzesz, najgorsze może być tylko start i lądowanie. Ale to każdy przeżywa. Trzeba mieć otwarte usta, wtedy to ciśnienie wyrównuje się. Dostałem dzisiaj zapytanie z DHL Parcel, czy jestem zadowolony z ich "usługi" hehehe...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
 najgorsze lądowanie  bo start to pikuś  no i ci im odpowiedziałeś Kotku?? mam nadzieję że prawdę  z dostarczaniem  Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
najgorsze lądowanie  bo start to pikuś  no i ci im odpowiedziałeś Kotku?? mam nadzieję że prawdę  z dostarczaniem  Buziak
No napisałem, że nie panują nad niczym, szczególnie nad kurierami, którzy rolują ich jak chcą. Wyszedł dłuuugi list, hehehe. Przejdziemy się na jednego? Kotuś? Hm?...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
no to fajnie  chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no to fajnie  chodźmy Kochanie  Buziak
Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Jesień 22.

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Jutro jeszcze pod górkę. Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Jesień 22.

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje do jutra  milusich snów   Buziak pa

Re: Jesień 22.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje do jutra  milusich snów   Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.
1234 ... 93