Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Amigoland
 Sprawdziło się to co mówiłem. Gotowanie żaby trwa. Na Kremlu pewnie opadły szczęki
https://dorzeczy.pl/swiat/577566/pakiet-usa-dla-ukrainy-izba-reprezentantow-zaglosowala.html

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Lothar.
A ile oni tam już umoczyli? Andrzeju? To tylko Polacy tacy głupi, żeby na siebie brać kredyt, w obcej wojnie. Inni chcą złoto na stół.

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

A ile oni tam już umoczyli? Andrzeju? To tylko Polacy tacy głupi, żeby na siebie brać kredyt, w obcej wojnie. Inni chcą złoto na stół.
Geopolityka nie zna ceny To są wszystko długofalowe inwestycje...

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Lothar.
Od inwestycji do zysku, to jak między ustami a brzegiem pucharu, Andrzeju >;))

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Lothar.
PS.
Wiele się może zdarzyć między ustami a brzegiem pucharu. Pomiędzy chęcią a spełnieniem, pomiędzy decyzją a jej urzeczywistnieniem rozciąga się obszar niewiadomego, które czasami rozwiewa złudzenia, a czasem daje nadzieję.

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Od inwestycji do zysku, to jak między ustami a brzegiem pucharu, Andrzeju >;))
Wojtek. Tu nie o to chodzi. Tu chodzi  o nie pozwolenie na państwowy terroryzm. Wiem, wiem, powiesz USA robi to samo. Rosja chce się mierzyć z USA? Daleko im jeszcze. I będzie coraz dalej... Jak USA zaatakowało Irak, dlaczego Rosja nie nałożyła sankcji na USA?

[...]

To jest tak jak w szkole. Synek prominentów rozrabia w klasie. Zostanie tylko pouczony. Synek biedaków rozrabiający w klasie, dostanie dwóję nie tylko z zachowania, ale i z przedmiotu. Ta dwója może zaważyć na tym ze dzieciak zostanie na drugi rok w klasie...

[...]

michalina
Amigo skoro jestes to mam prośbę byś luknał w Wojtka temat"czekam na spotkanie z klientem".
Wrzuciłam tam filmik ze spaceru z Puśką ,Ewa zobaczyła a Wojtek nie mógł wejść i ciekawa jestem czy Tobie się uda zobaczyć?
Eksperymentuję z wrzucaniem filmików prywatnych na forum;)

[...]

dobra...Już zaglądam...

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

A u mnie wymaga logowania i hasła >;)

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

A u mnie wymaga logowania i hasła >;)
Jedziesz jeszcze Wojtek na XP?

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Lothar.
Nie na kompie jest win 10 >;) Ale mam też pocztę na gmail-u i chce żeby się logować. Mam na jednym starym laptopie "na budowy" win xp i jest niezawodny, choć nie wszystko obsługuje >;)

[...]

US Army dalej jedzie na XP, Ciekawy na czym jadą kacapy

[...]

jak to opadły, skoro, jak wcześniej mówiłes wszystko jest zaplanowane, umówione??

[...]

Ja? To chyba Wojtek tak gadał

Re: Ktoś tu gadał że Ukraina nie dostanie od Trumpa żadnych pieniędzy...

Lothar.
Myślę że uczestniczymy w pewnym Teatrze. Wszystkie strony sobie siadły i wykombinowały, jak umocnią swoją władzę i wydoją do końca SWOJE społeczeństwa. Swoich się okrada najlepiej >;))

[...]

No nie wiem? Swoich? jakich swoich, jak w tych wszystkich rządach, szczególnie jewropejskich, to chanuke palą. To juz wiadomo kto i kogo okrada